قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۷/۰۱/۱۵

قیمت طلای ۱۸عیار در بازار آزاد امروز ۱۶۱هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی یک‌‌میلیون و ۷۱۵ هزار تومان بوده است، ضمن آنکه قیمت دلار در صرافی‌ها ۵۱۰۰ تومان شد.

کد خبر : 70267
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1397 - 10:02

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”، امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش قیمت یک‌میلیون و ۷۳۳ هزار تومان و سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم یک‌میلیون و ۶۷۱ هزار تومان معامله می‌شد.

هر قطعه نیم‌بهار آزادی امروز شاهد افزایش قیمت بود به‌نحوی که در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه ربع‌بهار آزادی ۸۴۱ هزار تومان، ربع‌سکه ۵۲۸ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۳۴۰ هزار تومان فروخته می‌شد.

هر گرم طلای ۱۸عیار نیز امروز ۱۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان ارزشگذاری شده بود، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۳۴۲.۷ دلار معامله می‌شود.

همچنین صرافی‌های دارای مجوز از بانک مرکزی و سنا کار پایتخت نیز امروز هر دلار آمریکا را ۴ هزار و ۸۷۷ تومان از بانک مرکزی دریافت کرده‌اند. اما در صرافی‌های آزادکار قیمت فروش دلار در میزان پایین،‌ بیش از ۵۱۰۰ تومان اعلام می‌شود. در بازار آزاد نیز فروش دلار در میزان بالا،‌ با قیمت ۵۰۳۵ تومان انجام می‌شود.

امروز در صرافی‌های مجاز هر یورو ۶ هزار و ۱۵۰ تومان و هر پوند با ارزش ۷ هزار و ۷۰ تومان و درهم امارات ۱۳۸۰ تومان دادوستد می‌شد.

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.