قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۶/۱۰/۲۷

قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار آزاد هم اکنون ۱۴۰ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی یک میلیون و ۵۰۴ هزار تومان است، ضمن آنکه قیمت دلار در بازار آزاد ۴۴۴۸ تومان شده است.

کد خبر : 57938
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1396 - 13:07

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید در بازار سبزه‌میدان یک‌میلیون و ۵۰۴ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم یک‌میلیون و ۴۵۴ هزار تومان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی۷۲۷  هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴۲۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۲۸۳ هزار تومان اعلام شده است.

همچنین قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم در بازار از ۱۴۰هزار تومان عبور کرد؛ ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۳۳۵.۳ دلار قیمت‌گذاری شده و مورد معامله قرار می‌گیرد.

گفتنی است، قیمت دلار از صبح دیروز وارد مدار گرانی مجدد شد تا جایی که دلار مقابل پاساژ افشار رکورد ۴۴۵۰ تومان را هم زد و هم اکنون با قیمت ۴۴۴۸ تومان در بازار فروخته می شود. قیمت یورو نیز با قیمت ۵۵۰۰ تومان، پوند انگلیس ۶۰۹۳ تومان، درهم امارات ۱۲۲۰ تومان مورد معامله قرار می گیرد.

** توجه داشته باشید نرخ دلار در جدول مقابل با نرخ لحظه ای دلار در کف بازار متفاوت است, در این خبر منظور از نرخ دلار که در بالا هم درج شده، قیمت لحظه ای دلار است که مقابل پاساژ افشار معامله می شود.

در ادامه جدول قیمت طلا و ارز را مشاهده می کنید؛

پایگاه خبر ججین

 


برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.