قیمت سکه و طلا افزایش یافت

هر گرم طلای ۱۸ عیار افزایش ۳۰۰۰ تومانی قیمت را در اولین روز هفته تجربه کرد و از ۱۲۵ هزار تومان گذشت که بالاترین قیمت طی چند سال اخیر است.

کد خبر : 28424
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1396 - 8:39

به گزارش پایگاه خبری “ججین” ، هر گرم طلای ۱۸ عیار افزایش ۳۰۰۰ تومانی قیمت را در اولین روز هفته تجربه کرد و از ۱۲۵ هزار تومان گذشت که بالاترین قیمت طی چند سال اخیر است.

 ‌در بازار طلا، ‌هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش حدود ۳۰۰۰ تومانی ۱۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان و هر مثقال طلا ۵۴۴ هزار تومان قیمت دارد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی ۱۳۲۵ دلار و ۴۰ سنت داد و ستد می‌شود که حدود ۲۴ دلار نسبت به روزهای اخیر افزایش قیمت داشته است.


در بازار سکه نیز سکه تمام طرح جدید با افزایش ۳۰۰۰ تومانی یک میلیون و ۲۲۷ هزار تومان قیمت دارد اما نیم سکه حدود ۲۰۰۰ تومان ارزان شده و ۶۴۹ هزار تومان فروخته می‌شود. ربع سکه نیز با همین مقدار کاهش ۳۷۹ هزار و ۱۰۰ تومان قیمت دارد.

همچنین در بازار ارز، دلار آمریکا با افزایش سه تومانی ۳۸۷۵ تومان، یورو با روند کاهشی و افت ۱۸ تومانی ۴۷۱۶ تومان قیمت دارد. همچنین پوند انگلستان با افزایش ۱۲ تومانی ۵۰۰۵ تومان و لیر ترکیه با افزایش یک تومانی ۱۱۶۲ تومان عرضه می‌شود.

بر اساس این گزارش دلار مبادله‌ای نیز ۳۳۲۴ تومان از سوی بانک مرکزی قیمت‌گذاری شده است.
قیمت سکه و طلا افزایش یافت

 


telegram.me/jajinnews

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.