قطر داروهای مورد نیاز اسرای اسرائیلی را به دست حماس می‌رساند

بر اساس توافق جدید صورت گرفته قطر داروهای مورد نیاز اسرای اسرائیلی را خریداری کرده و با یک هواپیما امشب به مصر رسانده و از آنجا با تدابیر ویژه امنیتی به دست حماس خواهد رساند تا در اختیار اسرا قرار بگیرد.

کد خبر : 1190502
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1402 - 6:18

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری زبان نوشتند: بر اساس توافق جدید صورت گرفته قطر داروهای مورد نیاز اسرای اسرائیلی را خریداری کرده و با یک هواپیما امشب به مصر رسانده و از آنجا با تدابیر ویژه امنیتی به دست حماس خواهد رساند تا در اختیار اسرا قرار بگیرد.

به نوشته روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت این توافق فردا اجرایی خواهد شد.

این روزنامه عبری زبان نوشت اسرائیل هم متعهد شد اجازه ورود کمک‌های بشر دوستانه، غذا و دارو را برای ساکنان نوار غزه بدهد.

خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی: در این توافق نه آمریکا و نه اسرائیل هیچ دخالتی نداشته و دولت فرانسه بعد از سفر خانواده اسرای اسرائیلی و دیدار با مسئولین این کشور با قطر وارد مذاکره شده و موفق به تامین داروها و تحقق این توافق شده است.

خبرنگار معاریو هم در این رابطه اعلام کرد، نخست وزیر اسرائیل بعد از انجام این توافق به رئیس موساد اجازه داد تا آن را امضا کند.

قرار است فردا دو هواپیما نیروی هوایی قطر در مصر به زمین نشسته و داروهای خریداری شده در فرانسه را که طبق لیست نیازهای اسرای اسرائیلی تهیه شده به همراه کمک‌های بشر دوستانه به نوار غزه را وارد نوار غزه کنند.

 


برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.