قتل کودک ۲ ساله با شلیک برادر ۶ ساله‎! / محاکمه پسری که دوستانش را کشت / کشف جسد حلق آویز مرد بیمار در بیمارستان / کباب با گوشت سگ،توطئه ای برای حذف رقیب

مردی ۵۰ ساله با مراجعه به پلیس شکایت کرد که فرد یا افرادی ناشناس با انتشار خبر کذب در فضای مجازی ادعا کرده‌اند که در رستوران من کباب با گوشت سگ فروخته می‌شود.

کد خبر : 44035
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1396 - 10:11

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ، با تلاش مأموران پلیس فتا استان فارس مردی که اقدام به انتشار مطالب دروغین در فضای مجازی تحت عنوان فروش کباب با گوشت سگ در یک رستوران کرده بود‌، دستگیر شد.
به گزارش پلیس، مردی ۵۰ ساله با مراجعه به پلیس شکایت کرد که فرد یا افرادی ناشناس با انتشار خبر کذب در فضای مجازی ادعا کرده‌اند که در رستوران من کباب با گوشت سگ فروخته می‌شود. همین موضوع باعث تشویش اذهان همشهریان شده و مشتریانم را فراری داده است.
مأموران ضمن تحقیق، انتشار دهنده این خبر دروغین را شناسایی کردند و پی بردند این مرد در نزدیکی رستوران شاکی، رستوران دارد و از سرحسادت برای آنکه رستوران رقیب را از رونق بیندازد در شبکه‌های مجازی اعلام کرده که در آن رستوران با گوشت سگ کباب می‌پزند.

 

 


 

 

پسر جوانی که به فاصله یک سال دو دوستش را در جریان درگیری با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، پس از تأیید حکم قصاص برای نخستین جنایتش، برای دومین قتل پای میز محاکمه نشست.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به پرونده این دو جنایت از ۱۲ بهمن ۹۱ و پس از قتل یک جوان در درگیری خونینی واقع در محله تهرانپارس کلید خورد. اما با توجه به اینکه قاتل پس از جنایت متواری شده بود ردیابی‌ها برای دستگیری‌اش آغاز شد. تا اینکه پس از یک سال و در حالی که متهم مرتکب جنایت دیگری هم شده بود به دام افتاد.
پرونده این جنایتکار به اتهام ارتکاب نخستین جنایت، پس از تکمیل تحقیقات به دادگاه کیفری ارسال شد. متهم در جلسه محاکمه به قضات گفت: «با مقتول سر بلندگوهای ماشین که به طور امانت در دستم بود درگیر شدیم. خودرویم به خاطر خلافی توقیف شده بود و بلندگوها هم در آن بود اما مقتول حرفم را باور نمی‌کرد. تا اینکه سر همین موضوع با هم درگیر شدیم و من با چاقو او را زدم و فرار کردم. یک سال بعد هم در خیابان سر موضوعی با یکی دیگر از دوستانم درگیر شدم که او را هم کشتم اما این بار در صحنه دستگیر شدم و فرصت فرار پیدا نکردم.»
با توجه به اینکه متهم با حکم قضات دادگاه کیفری و تأیید دیوان عالی کشور برای نخستین جنایت به قصاص محکوم شده بود، صبح دیروز برای دومین جنایت به شعبه دوم دادگاه کیفری -‌ به ریاست قاضی حسن زالی- انتقال یافت و با اعتراف به قتل درخواست بخشش کرد. پس از اظهارات تکان دهنده متهم، قضات وارد شور شدند و قرار است بزودی حکمشان را صادر کنند.

 


 

جسد بیمار گمشده در بیمارستان، پس ازحدود ۱۲ ساعت درحالی پیدا شد که پیکرش ازدرختی در حیاط پشتی بیمارستان آویزان بود.به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، صبح یکشنبه -دیروز-، مأموران کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان درتماس تلفنی، بازپرس کشیک قتل پایتخت را در جریان کشف جسد مرد ۵۹ ساله‌ای قرار دادند.بدنبال اعلام این خبرو با دستور بازپرس سجاد منافی آذر، تیم بررسی صحنه جرم راهی بیمارستان خصوصی درغرب تهران شدند. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این مرد برای درمان در بیمارستان بستری بوده اما شامگاه شنبه به طورمرموزی ناپدید شده است.در ادامه مشخص شد روزشنبه او از بیمارستان مرخصی گرفته وساعتی بعد، پس از خرید طناب به بیمارستان بازگشته است. بعد هم درفرصتی مناسب خود را حلق آویزکرده وحدود ۱۲ ساعت بعد هم جسدش کشف شده است.پس از تحقیقات مقدماتی، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادرکرد تا علت وزمان دقیق مرگ روشن شود.

 


 

پسربچه ۲ ساله در جریان بازی با برادر ۶ ساله‌اش قربانی شلیک تفنگ بادی شد.به دنبال این حادثه دلخراش که در شهرستان گالیکش- استان گلستان- رخ داد کودک ۲ ساله که بشدت مجروح شده بود بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت اما پزشکان پس از معاینات لازم، مرگ او را تأیید کردند.سرگرد علی تجری- فرمانده منطقه انتظامی گالیکش- در این باره گفت: پسربچه ۲ ساله‌ قربانی نگهداری اسلحه در خانه و بی‌توجهی والدین شد.وی تصریح کرد: با وجود هشدارها و توصیه‌های پلیسی برای دور نگه‌داشتن وسایل خطرناک خانه از دسترس کودکان، متأسفانه باز هم شاهد غفلت والدین و کشته شدن یک کودک بودیم.سرگرد تجری از شهروندان خواست تا بیش از پیش مراقب کودکان باشند که شاهد چنین وقایع تلخ و جبران‌ناپذیر نباشیم.

 

 

 


telegram.me/jajinnews

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.