قتل نامزد جوان با قیچی

اختلاف خانوادگی موجب جر و بحث شدید بین قاتل و زن جوان در شب حادثه«جمعه» می‌شود که نامزد او برای پایان‌دادن به این درگیری لفظی و فیزیکی، با استفاده از قیچی چندین ضربه بر بدن این دختر جوان وارد می‌کند

کد خبر : 46728
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1396 - 7:33

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ، رئیس پلیس آگاهی استان همدان، گفت: مردی که با ضربات قیچی نامزد ۳۴‌ساله خود را اوایل هفته جاری در یکی از محله‌های حاشیه شهر همدان به قتل رسانده بود، دستگیر شد. سرهنگ رضا زارعی یادآورشد: شنبه هفته جاری پس از تماس تلفنی مکرر فردی با یکی از بستگان نزدیک خود و پاسخ ندادن وی، با نگرانی به منزل مسکونی او مراجعه می‌کند. وی افزود: پس از مراجعه به منزل مسکونی با جسد خونین دختر جوان مواجه شده و موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع می‌دهد. وی ادامه داد: پس از حضور ماموران انتظامی، اعضای تیم ویژه بررسی صحنه جرم نیز در محل حادثه حاضر شدند و به بررسی ابعاد و زوایای قتل می‌پردازند. رئیس پلیس آگاهی استان همدان، اظهار کرد: تیمی زبده‌ای از کارآگاهان، بررسی این پرونده را بر عهده گرفتند که با همکاری بازپرس شعبه پنج، در کمتر از ۲۴ ساعت قاتل شناسایی و دستگیر شد. سرهنگ زارعی با بیان اینکه قاتل این دختر جوان، نامزد وی است، توضیح داد: بروز اختلاف خانوادگی بین این زوج جوان و جدال لفظی آنها به مرگ دختر ۳۴‌ساله ختم شد. وی ادامه داد: نامزد مقتول ابتدا حضور در منزل مقتول و هر اقدامی بر علیه وی را انکار می‌کرد ولی پس از مواجهه با مستندات انکار‌ناپذیر لب به اعتراف گشود.

 

رئیس پلیس آگاهی استان همدان اضافه کرد: اختلاف خانوادگی موجب جر و بحث شدید بین قاتل و زن جوان در شب حادثه«جمعه» می‌شود که نامزد او برای پایان‌دادن به این درگیری لفظی و فیزیکی، با استفاده از قیچی چندین ضربه بر بدن این دختر جوان وارد می‌کند و از صحنه قتل متواری می‌شود. وی افزود: با توجه به کامل بودن مستندات و تکمیل‌شدن پرونده، قاتل در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته است. در آبان‌ماه سال جاری قاتلان ۲ برادر در شهرستان اسدآباد، قاتل مرد کارتن‌خواب در منطقه شیرسنگی و قاتل ۱۸ساله معروف به «مهدی میوه» دستگیر شدند و همچنین پس از ۲/۵ ماه تحقیق میدانی قاتل یک مرد جوان در شهرستان بهار دستگیر شد. یک مرد جوان هم پس از دستگیری به‌خاطر سرقت و ضرب‌وجرح، راز یک قتل که ۱۵ سال سربه‌مهر مانده بود را فاش کرد.

 

 

 

 

 

 


 

 

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.