قتل مرد جوان با سناریوی شیطانی دخترش در تهرانپارس/ صحنه‌سازی نافرجام برای فریب تیم جنایی

دختر جوان مدعی شد که مرد نقاب‌دار چاقوی خود را از جیبش بیرون آورده و پدرش را به قتل رسانده است.

کد خبر : 839020
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 شهریور 1402 - 5:50

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، عقربه‌ها ساعت ۱۸ پنجشنبه دوم شهریور ماه را نشان می‌داد که امدادگران اورژانس مرگ مشکوک مرد جوانی را با ضربات چاقو در خانه‌ای در خیابان خبازی به کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس گزارش کردند.

با اعلام این خبر، قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

تیم جنایی به محض ورود به خانه موردنظر با جسد خون‌آلود مرد حدودا ۵۰ ساله‌ای با شلوار جین مواجه شدند که از ناحیه پهلو و دست هدف ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ در بررسی‌های اولیه نیز مشخص شد دختر ۲۲ ساله و پسر ۲۰ ساله مقتول که معلولیت جسمانی دارد، لحظه ارتکاب جنایت در خانه حضور داشته‌اند.

اظهارات ضد و نقیض دختر مقتول

بدین ترتیب دختر مقتول هدف تحقیق قرار گرفت و در اظهارات ضد و نقیضی گفت: من، برادر معلولم و پدرم در خانه بودیم که ناگهان مرد درشت‌هیکل و نقاب‌داری از پشت‌بام وارد حیاط و از درب پشتی که به اتاق خوابم راه دارد وارد خانه شد؛ مرد نقاب‌دار در لحظات اولیه با تهدید قتل برادرم مدعی شد ساکت شویم و فریادی نزنیم!

دختر جوان در ادامه مدعی شد: مرد نقاب‌دار ابتدا چاقوی خود را از جیبش بیرون آورد و سپس به سمت پدرم که جلوی تلویزیون خوابش برده بود، رفت و با خونسردی و خنده‌های عصبی، ضربات چاقو را بی‌امان به دست  و پهلوی پدرم وارد کرد!

وی گفت: پس از ارتکاب جنایت، مرد نقاب‌دار دستکش‌های خود را که خونی شده بود، عوض کرد و روی مبل نشست و گفت با پدرم به دلایل شخصی در توییتر مشاجره پیدا کرده و به همین دلیل تصمیم گرفته تا پدرم را جلوی چشمان فرزندش زجر‌کش کند سپس قاتل از همان مسیری که آمده بود فرار کرد! من نیز ابتدا این حادثه را به عموهایم و سپس به اورژانس اطلاع دادم.

دختر جوان ادامه داد: من در این درگیری جلوی قاتل و پدرم ایستادم تا پدرم را نجات دهم اما انگشتان دستم، هدف ضربات چاقو قرار گرفت؛ این آثار چنگ و کبودی که نیز روی دستانم وجود دارد کار گربه‌هایم است و ربطی به این درگیری ندارد.

پست‌های تهدید‌آمیز و عدم وجود ردپای قاتل

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول که راننده تاکسی بوده با تلفن‌ همراه خود، ماجرای اختلافات را از ۲ ماه قبل در توییتر منتشر کرده و مدعی شده که جانش از سوی فرد ناشناسی در خطر بوده و تهدید به قتل شده است.

بعضی از زخم‌های سطحی پهلو مقتول مشخص کرد احتمالا قاتل یک زن بوده همچنین آثار خون و  ضربات چاقویی که روی دستان دختر مقتول مشهود بود، نشان می‌داد که این ضربات بر روی دست وی، دفاعی نبوده است!

همچنین در ادامه مشخص شد، با توجه به اینکه فرش خانه، غرق در خون بوده، ردپای قاتل در سرامیک سالن پذیرایی، فرش اتاق خواب، موزاییک‌های حیاط و پشت‌بام وجود نداشت همچنین بازپرس جنایی در ادامه متوجه شد، همسر مقتول دقایقی قبل از ارتکاب جنایت خانه را ترک کرده است!

این نیز در حالی بود که مقتول با توجه به اضافه وزنی که داشته با شلوار جین جلوی تلویزیون با صدای بسیار بلند، خوابیده بوده است! در جریان تحقیقات نیز یکی از همسایه‌ها مدعی شده بود مقتول با همسر و دخترش در چندماهه گذشته مدام مشاجره داشته‌اند.

اظهارات همسر مقتول

در گام بعدی همسر مقتول هدف بازجویی قرار گرفت و گفت: طبق روال روزانه، همسرم از سرکار بازگشت من نیز برایش نهار، چای و هندوانه آماده کردم؛ مشغول تمیز کردن آشپزخانه بودم که ناگهان دخترم از من درخواست کرد تا برای گربه‌هایش، گردن مرغ تهیه کنم به همین‌خاطر از خانه بیرون رفتم.

وی ادامه داد: پس از اینکه به بازگشتم، دخترم هراسان به سمت من آمد و مدعی شد مرد ناشناس و چهارشانه‌ای پدرش را به قتل رسانده و متواری شده است؛ من با همسرم گاهی اوقات به دلیل مشکلات مالی درگیری داشتم اما انگیزه‌ای برای ارتکاب قتل وی ندارم.

غیبت مشکوک همسایه مقتول

تحقیقات بیشتر مشخص کرد، مقتول در خانه ورثه‌ای پدرش سکونت داشته و طبقه بالای خانه آنها را به مرد جوان چهارشانه‌ای به نام “بیژن” اجاره داده است که او در خانه حضور ندارد اما آبی که در کف حمام خانه‌اش وجود داشت، نشان می‌داد او در اینجا بوده است.

کارآگاهان در ادامه، دوربین‌های مداربسته اطراف خانه را هدف بازبینی قرار دادند اما هیچ تردد مشکوکی را مشاهده نکردند که همین کافی بود تا فرضیه قتل مرد میانسال توسط فرد ناشناس با انگیزه مشاجره در توییتر کم‌رنگ شود.

بازداشت دختر مقتول و اعتراف هولناک

بدین ترتیب دختر مقتول که ادعای عجیبی را به زبان آورده بود، بازداشت شد؛ او که در جریان تحقیقات قصد داشت تا تیم جنایی را گمراه کند، پس از مواجه با شواهد و مدارک موجود پس از چندین ساعت بازجویی، لب به اعتراف گشود و گفت: پدرم توسط بیژن که در طبقه بالای خانه ما سکونت دارد به قتل رسیده است؛ پدرم قصد داشت تا خانه را بفروشد بخاطر همین  با بیژن اختلاف پیدا کرده بود!

دختر جوان گفت: روز حادثه بیژن از پنجره خانه‌اش به حیاط ما پرید، او سپس با چاقویی که در دست داشت به اتاق من آمد و با تهدید اینکه اگر شکایت کنیم برادر معلولم را به قتل می‌رساند با انگیزه انتقام‌گیری به سمت پدرم رفت و او را به قتل رساند؛ من که از تهدید‌های بیژن بسیار ترسیده بودم با طراحی یک سناریوی دروغین سعی کردم تا وی را در این جنایت بی‌گناه جلوه دهم تا در آینده به سراغ من و برادرم نیایید.

بازداشت بیژن ساعتی پس از قتل

پس از دریافت این اطلاعات مهم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دستور  بازپرس پرونده در نخستین‌گام با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی، مخفیگاه بیژن را در جنوب شرق تهران شناسایی و سپس او را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.

متهم در تحقیقات ابتدایی منکر ارتکاب قتل مرد میانسال شد و گفت: دختر جوان به دلیل اینکه از اختلاف من و پدرش خبر داشته، به دروغ گفته که من مرتکب جنایت شده‌ام.

راز جنایت فاش شد

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه صبح امروز یکشنبه پنجم شهریور‌ ماه، پسر معلول مقتول در پلیس آگاهی از راز این جنایت هولناک رازگشایی کرد و گفت: خواهر و پدرم با همدیگر بسیار اختلاف داشتند حتی ۲ روز قبل خواهرم تهدید کرد که او را به قتل می‌رساند تا از دستش راحت شود!

پسر معلول مدعی شد: در ۲ ماهه گذشته، پدرم هنگامی که به حمام یا سرویس بهداشتی می‌رفت، خواهرم گوشی وی را برمی‌داشت و در توییتر برای صحنه‌سازی، با حساب کاربری پدرم، توییت می‌زد که پدرم از سوی فرد ناشناسی تهدید به قتل شده است؛ او از چند وقت قبل، نقشه این قتل را طراحی کرده بود!

وی ادامه داد: خواهرم به بهانه اینکه غذای گربه‌هایش تمام شده، مادرم را به بیرون فرستاد تا برایش گردن مرغ بگیرد سپس به من گفت تا صدای تلویزیون را زیاد کنم! او  در ادامه چاقویی برداشت و ضربات مهلکی را به پهلوی پدرم وارد کرد.

پسر مقتول گفت: پدرم پس از اصابت ضربات چاقو توسط خواهرم، چند دقیقه‌ای طول کشید تا فوت کند؛ پس از اینکه خواهرم متوجه شد او به قتل رسیده به اورژانس و عموهایم این حادثه هولناک را اطلاع داد!

تحقیقات ادامه دارد

پس از رازگشایی از این جنایت هولناک، کارآگاهان از سوی قاضی جنایی ماموریت یافتند تا با اقدامات فنی و اطلاعاتی درباره این سناریوی پیچیده تحقیق کنند همچنین متخصصان پزشکی قانونی از جسد نمونه‌برداری کردند تا  با آزمایش‌های سم‌شناسی و آسیب‌شناسی مشخص شود، مرد میانسال در چه حالتی به قتل رسیده است.

دختر مقتول نیز که شواهد نشان می‌دهد وی پدرش را به قتل رسانده، هنوز به جرم خود اعتراف نکرده و همچنان عامل این جنایت را بیژن معرفی می‌کند!

با دستور قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

 


برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.