قتل زن گمشده توسط همسرش در جنوب تهران

پس از ارتکاب جنایت، جسد را داخل نایلون قرار دادم و با ماشین خود به بیابان‌های پاکدشت بردم تا …

کد خبر : 549128
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردین 1402 - 6:23

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، چندی قبل مرد جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، در اظهارات ضد و نقیضی گفت: چند روز قبل همسرم از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است؛ در این مدت نیز با تمامی آشنایان تماس گرفتم اما کسی از او خبری ندارد.

پس از اظهارات مرد جوان و تشکیل پرونده، تیمی از کارآگاهان دایره چهارم پلیس آگاهی راهی خانه‌ مورد نظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته پی بردند‌، زن ۳۷ ساله آخرین‌بار به خانه خود مراجعه کرده و دیگر خارج نشده است که همین موضوع شک تیم جنایی را برانگیخت!

دستگیری شوهر زن گمشده

کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی در بررسی‌های تخصصی نیز متوجه شدند، مرد جوان با همسرش به دلیل خیانت زن جوان، با او اختلاف داشته و مشاجره‌های زیادی نیز داشته‌اند که این موضوع باعث شده تا آنها درخواست جدی طلاق را از یکدیگر داشته باشند.

بدین ترتیب مرد جوان از سوی کارآگاهان برای دومین‌بار هدف بازجویی قرار گرفت و در جریان تحقیقات با اظهارات ضد و نقیضی مدعی شد، در این چند روز با همسرش ارتباطی نداشته و در روند پروسه طلاق گرفتن از همسرش است.

اعتراف به قتل هولناک همسر

تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه دوشنبه بیست و هشتم فروردین‌ماه، متهم به قتل همسرش اعتراف کرد و به کارآگاهان گفت: همسرم با یک فردی رابطه مخفیانه‌ای داشت و بخاطر این موضوع و دلایلی دیگر قرار شد تا از یکدیگر جدا شویم.

متهم ادامه داد: در پروسه طلاق گرفتن بودیم که از همسرم دلیل خیانتش را پرسیدم و به همین دلیل درگیری میان ما در داخل خانه رخ داد؛ من نیز در جریان این نزاع همسرم را با ضربات میله بر سرش به قتل رساندم و جسدش را در حمام با چاقو مثله کردم.

مرد جوان گفت: پس از ارتکاب جنایت، جسد را داخل نایلون قرار دادم و با ماشین خود به بیابان‌های پاکدشت بردم تا بقایای آن را به آتش بکشم اما نتوانستم این کار را انجام دهم؛ پس به تهران بازگشتم تا با اعلام خبر فقدان همسرم به پلیس، مسیر پرونده را تغییر دهم.

کشف جسد زن جوان در پاکدشت

پس از اعترافات صریح متهم به قتل، تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و کارشناسان تشخیص هویت به همراه متهم راهی بیایان‌های پاکدشت شدند و جسد مثله شده زن جوان را کشف کردند.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی جنایی، بقایای جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی (ویژه قتل) قرار گرفت.

 


 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.