قتل، سرانجام نزاع ۴ شرور بر سر اختلاف حساب مالی در خلیج

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۴ شرور متواری بلافاصله پس از درگیری خبر داد و گفت: متهمان پس از قتل و مجروح کردن مصدومان این درگیری قصد خروج از شهر تهران را داشتند که شناسایی و دستگیر شدند.

کد خبر : 567085
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 - 10:39

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایلنا، سرهنگ محمد گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: بامداد پنجم اردیبهشت ماه سال جاری، در پی اعلام خبری مبنی بر درگیری اراذل و اوباش در محله خلیج تهران، تیمی از ماموران کلانتری ۱۷۹ پلیس پیشگیری تهران سریعا به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: ماموران کلانتری با حضور در صحنه درگیری با جسم ۲ مصدوم که به شدت مورد ضربات سلاح سرد قرار گرفته بودند مواجه شدند که در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یکی از مصدومان این درگیری در محل فوت و مصدوم دیگر  به شدت جراحات عمیقی دارد که بلافاصله به نزدیکترین مرکز درمانی برای دریافت خدمات درمانی انتقال یافت.

این مقام انتظامی به کشف ۲ قبضه سلاح سرد در محل درگیری اشاره کرد و گفت: بلافاصله تحقیقات پلیسی برای شناسایی هویت و مخفیگاه متهمان متواری آغاز و مشخص شد که متهمان فراری ۴ مرد جوان هستند که پس از نزاع و درگیری و مجروح کردن مصدومان حادثه از محل متواری شده‌اند.

معظمی بیان داشت: با شناسایی هویت متهمان به دست آمد متهمان سابقه‌دار هستند و پیش‌تر به جرم شرارت دستگیر شده و تحمل کیفر داشته‌اند و بدین ترتیب با شناسایی مخفیگاه متهمان پس از هماهنگی‌های قضایی هر ۴ متهم که قصد ترک محل و خروج از شهر تهران را داشتند، دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان ۲۱ تا ۳۶ ساله به بزه انتسابی مبنی بر درگیری، قمه‌کشی و قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلاف حساب مالی و شخصی با مصدومان حادثه عنوان کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.


 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.