قاتل دختر اردبیلی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از دستگیری قاتل دختر ۹ ساله در کمتر از ۲ ساعت پس از ارتکاب جرم در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

کد خبر : 804747
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مرداد 1402 - 7:11

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سعید یوسفی فعال گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر درگیری منجر به قتل در محله “گلمغان” شهر اردبیل، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل می گوید: با بررسی های ماموران مشخص شد در این درگیری دختر بچه ۹ ساله بر اثر اصابت چاقو به قتل رسیده است و پدر و مادر این دختر نیز مجروح شده اند.

به گفته او، پلیس با هماهنگی قضایی و اشرافیت اطلاعاتی با انجام عملیات هوشمندانه قاتل را در کمتر از ۲ ساعت پس از ارتکاب جرم به همراه سه همدستش در روستای “چهل گز” واقع در دهستان سردابه بخش مرکزی اردبیل دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل علت این درگیری را اختلافات قومی و طایفه‌ای قدیمی عنوان کرد و گفت: دستگیرشدگان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شدند.

اردبیل یکی از استان‌های امن کشور بوده و میزان‌ وقوع انواع جرائم در آن پایین‌تر از دیگر مناطق کشور است اما بیشترین فراونی وقوع جرم در این استان مربوط به نزاع و درگیری خیابانی است.

 


برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.