قاتل جوان ۲۰ ساله دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: دو جوان شبانه در حال قدم زدن به سمت یکی از پارک‌های جنوب شهر تهران بودند که ناگهان یک موتورسیکلت راه آنان را مسدود و به قصد سرقت با چاقو حمله می‌کند.

کد خبر : 747807
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1402 - 6:45

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار داشت: با وقوع یک مورد فوتی در یکی از بیمارستان‌های جنوب شهر تهران، اکیپی از مأموران بررسی صحنه قتل اداره دهم پلیس آگاهی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی آثار ساییدگی و جراحت را روی بدن مقتول مشاهده کردن و با بررسی‌های میدانی و شیوه‌های نوین کشف جرم متوجه شدند؛ دو جوان شبانه در حال قدم زدن به سمت یکی از پارک‌های جنوب شهر تهران بودند که ناگهان یک دستگاه موتور سیکلت هوندا قرمز رنگ با یک راکب و یک ترک نشین راه آنان را مسدود کرده و به قصد سرقت گوشی به سمت مقتول حمله ور می‌شوند که در ادامه با توجه به مقاومت مقتول، ضارب با استفاده از چاقو، وی را مجروح و سپس بدون اینکه اموال مقتول را به سرقت ببرند متواری می‌شوند.

سرهنگ ولیپور گودرزی گفت: با توجه به اهمیت موضوع کارآگاهان در گام بعدی با استفاده از روش‌های اطلاعاتی موفق شدند هویت متهمان را شناسایی و پس از یافتن مخفیگاه آنان، در یک عملیات غافل گیر کننده متهمان را دستگیر و به اداره دهم آگاهی پایتخت انتقال دادند.

وی افزود: متهمان در ابتدا منکر اعمال مجرمانه خود شدند و با توجه به مستندات موجود، قتل را به گردن یکدیگر می‌انداختند که در نهایت کارآگاهان با استفاده از فنون بازجویی، قاتل را شناسایی کردند. متهمان در بخشی از اعترافاتشان اظهار داشتند؛ در شب حادثه آنان با وجود اینکه از حالت طبیعی خود خارج بودند؛ متوجه می‌شوند دو جوان در حال گذر به سمت یکی از پارک‌های جنوب شهر تهران هستند و با حمله به سمت آنان یک جوان ۲۰ ساله را با وارد کردن جراحت بر بدنش، به قتل می‌رساند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اقرار صریح متهمین بر اعمال مجرمانه خود، با دستور قانونی از سوی مراجع قضائی برای شناسایی سایر جرم‌ها در اختیار اداره دهم آگاهی پایتخت قرار گرفت.

 


 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.