قابلیت جدید تلگرام برای اندروید

تلگرام که در آپدیت قبلی، دسترسى سریع به بخش رسانه‌هاى به اشتراک گذاشته شده و اعضاى گروه، مجموعه عکس، پشتیبانی از قابلیت پاک کردن تاریخچه در ابر گروه‌ها را برای کاربران به ارمغان آورد، این بار در آپدیت جدید وارائه نسخه ۴.۸ به بخش دیگری از نیازهای کاربران اندرویدی توجه داشته و البته کاربرانiOS هنوز این نسخه را در اختیار ندارند.

کد خبر : 61363
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 8:04

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ، یکی از این ویژگی ها، تعویض خودکار پوسته بر اساس ساعت است. به عنوان مثال اگر شما هم از کسانی هستید که عادت دارید شب ها قبل از خواب به شبکه های اجتماعی سر بزنید می توانید از این برنامه بیشترین بهره را بگیرید.

 

 

 

 

به عنوان مثال آن را به گونه ای تنظیم کنید که به طور خودکار از ساعتی مشخص، تم تاریک داشته باشد یعنی نور گوشی به اندازه ای کم شود که در تاریکی به چشم های شما آسیبی نرسد. البته نور گوشی در ساعتی که شما از قبل مشخص می کنید دوباره به حالت اول برمی گردد.

یکی دیگر از ویژگی های نسخه جدید تلگرام، قابلیت استریم موزیک و موسیقی است که قبلا فقط در نمونه بتا ارائه شده بود. با این قابلیت، دیگر کاربر نیازی ندارد برای اطلاع از محتوای موسیقی یا فیلم دریافتی، تا پایان دانلود آن فایل صبر کند و می تواند به محض آغاز دانلود، از محتوای آن مطلع شود. به این ترتیب اگر به آن فیلم یا موسیقی علاقه نداشته باشید می توانید دانلود را متوقف کنید تا در میزان مصرف اینترنت هم صرفه جویی شود.

پخش شناور ویدئو و لاگین به کمک تلگرام نیز از دیگر ویژگی های نسخه جدید تلگرام است. درباره پخش شناور ویدئو می توان گفت که ازین پس همزمان با اینکه در محیط تلگرام گردش می کنید، پخش ویدئو هم می تواند در قالب یک پنجره کوچیک و شناور ادامه داشته باشد. با ویژگی لاگین هم می توانید وارد سایت هایی شوید که از این قابلیت پشتیبانی می کنند.

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.