فیفا از عملکرد کمک داور ویدیویی ابراز رضایت کرد

فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) اعلام کرد از عملکرد فناوری کمک داور ویدیویی (VAR)در مسابقات تا این مرحله از رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، رضایت کامل دارد.

کد خبر : 78671
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 خرداد 1397 - 8:30

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین“، خبرگزاری تاس روز دوشنبه با درج این خبر نوشت: فناوری کمک داوری ویدیویی که برای نخستین بار در بیست و یکمین دوره جام جهانی مورد استفاده قرار گرفته و آن را به مدرن ترین دوره تاریخ جام جهانی تبدیل کرده است، در بازی روز شنبه تیم های فرانسه و استرالیا و پرو و دانمارک برای اطمینان از ضربات پنالتی اعلام شده به کار گرفته شد.

 

 

پایگاه خبر ججین

 

این در حالی است که فیفا تصمیم های اتخاذ شده پس از استفاده از این فناوری را رضایت بخش دانست.
هیات بین المللی فوتبال (ایفاب) به عنوان تنها نهاد قانونگذار ورزش فوتبال؛ در سال ۲۰۱۶ استفاده از کمک داور ویدیویی را تایید کرد. این فناوری در جام کنفدراسیون های فیفا در سال ۲۰۱۷ که در روسیه برگزار شد، مورد آزمایش قرار گرفت و در حال حاضر نیز در لیگ های معتبری همچون آلمان، ایتالیا و هلند به کمک داوران آمده است.
رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ۲۴ خرداد ماه آغاز شده است و به مدت یک ماه در این کشور ادامه خواهد یافت.
تیم ملی کشورمان که در نخستین دیدار خود با نتیجه ۱- صفر مقابل مراکش به پیروزی رسید، امیدوارانه خود را برای بازی دوم مقابل اسپانیا آماده می کند. آخرین دیدار ایران در مرحله گروهی مقابل پرتغال برگزار می شود.

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.