فوت راکب موتورسیکلت بر اثر بی احتیاطی راننده پراید

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت گفت: یک‌دستگاه سواری پراید به علت بی احتیاطی و سرعت زیاد موجب فوت راکب موتورسیکلت در اتوبان امام علی(ع) شد.

کد خبر : 121723
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 مهر 1399 - 12:30

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایرنا،سرهنگ «احسان مومنی» در این باره گفت: ساعت ۰۴:۴۵  بامداد امروز – چهارشنبه – در مسیر جنوب به شمال اتوبان امام علی (ع) زیر پل زین الدین یک دستگاه سواری پراید که با سرعت زیاد در حال تردد بوده موتورسیکلت که در همین مسیر درحال تردد بوده به شدت برخورد می نماید.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت افزود: راننده وانت پس از مشاهده موتورسیکلت دیگر نتوانسته وسیله خود را کنترل نماید و  پس از برخورد شدید ، موتورسیکلت و راکب آنرا  به سمت کامیونت ایسوزو پرتاب می کند.

مومنی گفت: بلافاصله و پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی  منطقه ۲۵  پلیس راهور پایتخت، در نشانی اعلامی حادثه حضور یافتند و به ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار تلاش کردند و به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه راکب این موتورسیکلت پس از انحراف  از راه و  برخورد  با کامیونت ایسوزو  در محل حادثه فوت می نماید.

مومنی تاکید کرد: سرعت مطمئن سرعتی است که در صورت وقوع خطر راننده بتوانند به راحتی وسیله نقلیه را کنترل کند.

وی از رانندگان وسایل نقلیه خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی  و رانندگی، سرعت مجاز را رعایت کرده قبل از حرکت حتما استراحت کافی  و لازم را داشته باشند تا دیگر شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.