فریدون وردی نژاد به زودی بعنوان سخنگوی دولت منصوب خواهد شد

فریدون وردی نژاد مدیر عامل اسبق خبرگزاری ایرنا در دولت های سازندگی و اصلاحات و استاد مدیریت رسانه به زودی بعنوان سخنگوی دولت منصوب خواهد شد.

کد خبر : 28024
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 شهریور 1396 - 13:10

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از رکنا، دکتر فریدون وردی نژاد بنیانگذار روزنامه ایران و موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران یکی از مدیران برجسته رسانه و متخصص مدیریت ،در کارنامه خود سوابقی همچون استادی دانشگاه تهران ، سفیر  ایران در چین ، معاونت وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی و مدیرعاملی خبر گزاری ایرنا را دارد .

 

نتیجه تصویری برای فریدون وردی نژاد

 

وی پس از آن که هدایت و مدیریت خبر گزاری ایرنا را برعهده گرفت مصدر تحول گرایی ، حرفه ای گرایی و رویکرد علمی و روزآمد در خبرگزاری ایرنا شد . موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران به همت وی تاسیس شد و مجموعه ای از نشریات متنوع مانند روزنامه ایران ، ایران ورزشی ، ایران دیلی به زبان انگلیسی ، رونامه الوفاق به زبان عربی ، ایران جوان ، ایران آذین ، وانتشارات ایران یکی پس از دیگری ایجاد شدند .

گفتنی است:  در محافل دانشگاهی و رسانه ای دکتر فریدون وردی نژاد را به عنوان یک استراتژیست رسانه – فرهنگی با نگاهی تحول گرا که رویکردی جدی به اهداف پیشرفت و تعالی دارد ، می شناسند .

تحلیلگران سیاسی و رسانه ای علت انتخاب دکتروردی نژاد را در رویکرد جدی تر دولت دوازدهم به افکار عمومی و فضای رسانه ای در عرصه داخل و خارج کشور ارزیابی می کنند

 


telegram.me/jajinnews

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.