فروشنده،خریدار را ربود

مرد جوان برای رسیدن به طلب ۵۰ میلیون تومانی از خریدار مغازه اش، با همدستی سه نفر دیگر سناریوی آدم ربایی را طراحی و اجرا کرد.

کد خبر : 53592
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1396 - 9:37

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” ،  چند شب قبل مرد جوانی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از ربوده شدن برادرش خبر داد. او به مأموران گفت: امشب برادرم «سیروس»، میهمان خانه ما بود. حدود نیم ساعت قبل، زنگ خانه را به صدا درآورد اما وقتی در را باز کردم کسی بالا نیامد که نگرانش شدم. چند باری به تلفن همراهش زنگ زدم اما جوابی نداد.وقتی هم پایین رفتم هیچ ردی از او ندیدم. حالا هم مطمئنم اتفاقی برایش افتاده است.
با اعلام گزارش ناپدید شدن مرموز مرد جوان، بلافاصله کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران وارد عمل شدند.
با گذشت حدود ۱۰ ساعت از این گزارش، برادر سیروس با پلیس تماس گرفت و گفت: «برادرم ساعتی قبل تلفنی با من تماس گرفت و ۵۰ میلیون تومان از من پول خواست. او لابه‌لای حرف‌هایش به من فهماند که ربوده شده است و…»بدین ترتیب پس از ارائه آموزش‌های لازم به مرد جوان، او با آدم ربایان در مقابل کلانتری بهارستان قرار گذاشت. ساعت ١١ صبح و در حالی که ١٢ ساعت از ربوده شدن مرد جوان گذشته بود، چهار آدم ربا به همراه سیروس، سوار بر خودروی پژو سرقرار حاضر شدند. آنها که تصور نمی‌کردند پلیس برای دستگیری‌شان کمین کرده باشد، پس از بررسی محل از خودرو پیاده شدند اما ناگهان در محاصران مأموران قرار گرفته و هر چهار نفر قبل از فرار بازداشت شدند. عامل اصلی آدم ربایی به بازپرس «بخشوده» گفت: «مدتی قبل مغازه‌ام را به «سیروس» فروختم و او باید ۵٠ میلیون تومان باقیمانده پول را می‌داد، اما هر بار به بهانه‌ای از پرداخت بدهی‌اش طفره می‌رفت. مدتی بعد هم به‌طرز مرموزی ناپدید شد. تا اینکه شکایت کردم و حکم جلبش را گرفتم. اما باز هم نتوانستم او را پیدا کنم. تا اینکه شب واقعه خبردار شدم او میهمان خانه برادرش است. به همین خاطر ساعت‌ها جلوی خانه مورد نظر نشستم و وقتی او قصد ورود به خانه برادرش را داشت با سه نفر از دوستانم، وی را به‌زور سوارماشین کردیم و به خانه‌ام بردیم. بعد از آن هم با تهدید ما از برادرش خواست که ۵۰ میلیون تومان را آماده کند.» درحال حاضرتحقیقات تخصصی در این باره همچنان ادامه دارد.

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.