فرصت ۶ ماهه برای حل مشکلات زیست محیطی رودخانه ارس

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به آلودگی زیست محیطی رودخانه ارس و تهدیدهای ناشی از آن گفت: دستگاه‌های استانی با هم افزایی بیشتر، بهتر و با کمک سازمان پدافند غیرعامل کشور باید در ۶ ماه آینده تمام مشکلات زیستی این رودخانه را حل کنند.

کد خبر : 681985
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 خرداد 1402 - 6:48

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری فارس، رسول رحیمی با اشاره به تهدیدهای آلودگی رودخانه ارس و همجواری آن با ۴ استان شمال غرب، از تشکیل قرارگاه عملیاتی پدافند پرتوی شهید باکری به مرکزیت استان آذربایجان شرقی و دانشکده پرتوی دانشگاه تبریز به عنوان معین این قرارگاه جهت رصد، پایش، پیش‌بینی و پیشگیری از تهدیدهای پرتوی خبر داد.

وی با اشاره به آلودگی زیست محیطی رودخانه ارس و تهدیدهای ناشی از آن، اظهار کرد: دستگاه‌های استانی با هم افزایی بیشتر و بهتر و با کمک سازمان پدافند غیرعامل کشور باید در ۶ ماه آینده تمام مشکلات زیستی این رودخانه را حل کنند.

وی تاکید کرد: خط قرمز پدافند غیرعامل مردم هستند و کاهش آسیب پذیری و مصون سازی که به مردم مرتبط است هدف اصلی ماست.

رحیمی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشگاه تبریز در پیشگیری از تهدیدهای زیست محیطی و دیگر آلودگی های مرتبط، بر تشکیل کارگروه ویژه در این خصوص تاکید کرد.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور همچنین اهتمام مدیران استان بر هزینه کرد یک درصد اعتبارات دستگاه های اجرایی در راستای اهداف پدافند غیر عامل را مورد تأکید قرار داد.


 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.