فرصت طلایی برای شاگردان منصوریان

شاگردان منصوریان برای صعود به جمع ۸ تیم برتر آسیا امشب، دوشنبه بازی مهمی با العین امارات دارند.

کد خبر : 13987
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 خرداد 1396 - 9:59

شاگردان منصوریان برای صعود به جمع ۸ تیم برتر آسیا امشب، دوشنبه بازی مهمی با العین امارات دارند.
پایگاه خبر ججین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شاگران علیرضا منصوریان در استقلال امشب در امارات میهمان العین امارات خواهند بود.
استقلال در بازی هفته گذشته خود مقابل حریف اماراتی با پنالتی دقایق پایانی توانست در حضور هودارانش در ورزشگاه آزادی شاگران مامیچ را شکست دهد و حالا با اندوخته ای پر به مصاف این رقیب خواهد رفت. البته همین یک گل استقلال در بازی دور رفت به ثمر رساند تضمین کننده خوبی برای فرصت طلایی استقلال برای حضور در جمع هشت تیم برتر آسیا است و حتی اگر آبی پوشان تهرانی در امارات با نتیجه ۲ – ۱ هم بازی را ببازند باز هم به مرحله بعد صعود خواهند کرد.
آبی ها برای این بازی فرشید اسماعیلی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و از سوی دیگر امید ابراهیمی که در بازی رفت مقابل العین و به دلیل مصدومیت در زمین مسابقه حضور نداشت به احتمال فراوان با رفع مصدومیتش به بازی امشب خواهد رسید ضمن آنکه امید نورافکن که با تیم ملی فوتبال جوانان ایران در رقابت های جام جهانی حضور داشت و در نهایت با تیم ملی از دور رقابت ها کنار رفت با دستور منصوریان راهی امارات شده است تا در ترکیب امشب استقلال به میدان برود.
از سوی دیگر شاگران مامیچ در العین که در لیگ کشورشان به مقام چهارم دست پیدا کرده اند سال گذشته و در همین مرحله ذوب آهن اصفهان را از گردونه رقابت ها حذف کردند، العینی ها بازیکنان تأثیرگذاری مانند عمر عبدالرحمن بهترین بازیکن آسیا ،کایو، هافبک برزیلی بهترین گلزن و دانیلو آسپریلای کلمبیایی را در اختیار دارند و مطمئناً تقابل این بازیکنان با بازیکنان استقلال برای صعود از مرحله حذفی امشب جذابیت های فراوانی خواهد داشت.
بازی دو تیم فوتبال العین امارات و استقلال تهران ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه هزاع بن زائد امارات و به قضاوت داوران کره ای برگزار خواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.