فدراسیون بوکس ایران دعوت از تیم ملی کوبا را پس گرفت!

در حالی که قرار بود تیم ملی بوکس کوبا چند روز دیگر برای تمرینی مشترک به ایران بیاید، این سفر با بازپس گیری دعوت ایران لغو شد.

کد خبر : 25277
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مرداد 1396 - 6:06

به گزارش پایگاه خبری ججین به نقل از مهر ،  فدراسیون بوکس ایران مدتی پیش با رایزنی های خود موفق شد تیم ملی بوکس کوبا را برای حضور در یک اردوی تمرینی در کشورمان راضی کند. سفری که می توانست آثار بزرگی در تاریخ بوکس ایران داشته باشد چرا که تیم ملی بوکس کوبا، تیم قهرمان جهان با ستاره های خود و “آسه بال” سرمربی صاحب نام خود به ایران می آمد و از کشورمان راهی آلمان محل برگزاری رقابتهای قهرمانی جهان می شد.

اما فدراسیون بوکس که به تازگی با استعفای رئیس و انتصاب سرپرستی جدید روبه رو بود تصمیمی عجیب گرفت و دعوتنامه خود از کوبایی ها را پس گرفت. این در حالی بود که ویزای تیم ملی کوبا صادر شده و حتی بلیط آنها نیز خریداری شده بود. ظاهرا باز هم مشکلات مالی عامل کنسل کردن این دعوت شد اما سوال اینجاست که آیا این مشکلات مالی تا یک یا دو ماه قبل وجود نداشت که حالا این بی احترامی دیپلماسی به تیم قهرمان جهان صورت نگیرد، بی احترامی که حتی ممکن است تبعاتی برای فدراسیون بوکس ایران داشته باشد.

افشین داوری سرپرست فدراسیون بوکس در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص گفت: اجازه دهید هروقت لغو سفر قطعی و مسجل شد در این مورد صحبت می کنم اما احتمال لغو این سفر زیاد است.

اما غلامحسین نهرودی مدیر تیم های ملی بوکس در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد بحث لغو سفر کوبایی ها به ایران گفت: متاسفانه سفر تیم ملی بوکس کوبا به ایران به دلیل مشکلات مالی کنسل شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان فدراسیون بوکس چند ماه قبل از این مشکلات مالی باخبر نبودند که تیم کوبا را به ایران دعوت کردند تصریح کرد: قبلا اصراری بود که این کار با وجود همه مشکلات انجام شود اما آقای داوری عنوان می کنند که برای خطر افزایش بدهی ها و مشکلات مالی فدراسیون این سفر صورت نگیرد.

“هزینه سفر تیم ملی بوکس کوبا به ایران چقدر بود؟” نهرودی به این سوال اینطور پاسخ داد: حدود ۳۰۰ میلیون تومان. اما واقعا اگر می شد این هزینه را تامین کرد سفر تیم ملی بوکس کوبا به ایران بسیار بارارزش بود. ما پیش از رقابتهای المپیک لندن به ایتالیا رفتیم و اردویی تدارکاتی در آنجا با بوکسورهای چند کشور داشتیم و نمی دانید چه تاثیری روی بوکسورهای ما داشت و بدون شک اگر تیم ملی کوبا هم با ستارگانش به ایران می آمد تاثیر به سزایی در بوکس ما داشت.

 


 

https://telegram.me/jajinnews

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.