«غریبه‌های مشکوک» در بازار کتاب

کتاب غریبه‌های مشکوک از سوی انتشارات فنی ایران روانه بازار کتاب شد.

کد خبر : 103927
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مرداد 1398 - 9:05

پایگاه خبر ججین

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، کتاب «غریبه‌های مشکوک» اثر لیتدا والوورد جرارد تازه‌ترین اثر از مجموعه آموزش تربینجنسی برای مخاطبان کودک است که با ترجمه جواد کریمی از سوی انتشارات فنی ایران (کتاب‌های نردبان) منتشر شده است.

این کتاب که متنی آموزشی دارد سعی کرده به آموزش نوع مواجهه و برخورد میان کودکان و افراد ناآشنا و غریبه بپردازد و نحوه مواجهه با این افراد را برای کودکان در موقعیت‌های مختلف آموزش دهد.

این کتاب از سه بخش تشکیل شده است که شامل معرفی موقعیت‌های خاص برای کودکان و نوع مواجهه آنها با موقعیت‌ها، طرح سوالاتی که کودکان باید در این زمینه از والدین خود سوال کنند و یک بخش تمرینی برای روبرو شدن با موقعیت‌های خاص برای مخاطبان این کتاب است.

همچنین در بخش پایانی متن و در قالب نوشتاری با عنوان سخنی با بزرگترها درباره این کتاب و هدف از تولید و انتشار آن صحبت به میان آمده است.

در بخشی از این متن می‌خوانیم: در این کتاب تاکید شده است که بیشتر غریبه‌ها آدم‌های خوبی هستند اما حتی بحثی که با احتیاط و ملایم درباره آدم‌ربایی مطرح می‌شود هم کودک را ناراحت می‌کند. برای اطمینان دادن به کودک، یادآوری کنید که آسیب‌دیدن کودکان از سوی غریبه‌ها حادثه بسیار نادری است. تاکید کنید که همه افراد جامعه از کودکان محافظت می‌کنند. وقتی تلویزیون درباره کودک گمشده‌ای خبری پخش می‌کند یادآوری کنید که این خبر مهم است چون آدم‌ربایی خیلی کم رخ می‌دهد.

این کتاب از سوی نشر فنی ایران با قیمت ۸ هزار تومان منتشر شده است.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.