عیادت رئیسی از مجروحان حادثه تروریستی کرمان در بیمارستان پیامبر اعظم

آیت‌الله رئیسی که پس از وقوع عملیات تروریستی در کرمان، سفرهای خود به ترکیه و استان زنجان را به تعویق انداخت، ساعاتی پیش وارد کرمان شد و به عیادت تعدادی از مجروحان این حادثه در بیمارستان پیامبر اعظم رفت.

کد خبر : 1153456
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 5:45

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور صبح امروز پس از ورود به کرمان به گلزار شهدای کرمان رفت و بر سر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی حاضر شد.

رئیس‌جمهور پیش از این و پس از وقوع حادثه تروریستی در کرمان، سفرهای کاری خود به کشور ترکیه و همچنین استان زنجان را به تعویق انداخت.

آیت‌الله رئیسی دقایقی پیش برای عیادت تعدادی از مجروحان این حادثه تروریستی وارد بیمارستان پیامبر اعظم کرمان شد.

وقوع دو انفجار تروریستی در عصر روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه در نزدیکی گلزار شهدای کرمان، باعث شهادت حدود ۱۰۰ و همچنین مجروحیت حدود ۳۰۰ نفر از کسانی شد که برای گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به کرمان آمده بودند.

گروه تروریستی داعش و تکفیری داعش،‌ شامگاه پنجشنبه ۱۴ خرداد با صدور اطلاعیه‌ای مسئولیت این عملیات تروریستی را برعهده گرفت هرچند بسیاری از کارشناسان، باتوجه به محتوای این بیانیه که با بیانیه‌ها و عملکرد داعش درباره اقدامات تروریستی این گروه به ویژه عملیات انتحاری آن تفاوت فاحشی داشت، در ارتباط این حادثه با داعش تشکیک کردند.

 


 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.