عکس / کودکی که در مسیر کربلا به دنیا امد

یک مادر همدانی هنگام اذان ظهر روز گذشته (سه شنبه) نوزاد خود را در مسیر کربلا منطقه ‘حی معلم’ و بیمارستان ‘نسائیه تولید’ به دنیا آورد و نام وی را ‘زینب خانوم’ گذاشت.

کد خبر : 42940
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1396 - 9:42

 

پایگاه خبر ججین

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” ، پدر این نوزاد  با بیان اینکه عشق و ارادت به اهل بیت (ع) به ویژه سالار شهیدان موجب حضور وی و خانواده اش در پیاده روی اربعین حسینی شده است، افزود: با وجود وضعیت جسمی همسرم، وی اصرار به حضور در این پیاده روی معنوی داشت.
حجت الاسلام پیمان زارعی ادامه داد: به منظور شرکت در آیین اربعین حسینی(ع)، با پای پیاده عازم کربلا بودیم که صبح سه شنبه قبل از رسیدن به ستون ۵۰۸ یعنی نیمه های راه با احساس درد زایمان، همسرم به مرکز درمانی ‘حیدریه’ منتقل شد.
وی ادامه داد: سپس همسرم از این مرکز به موکب حضرت معصومه (س) منتقل شده و از آنجا با آمبولانس و به همرااه یک ماما به بیمارستان ‘الحسین’ کربلا اعزام شد.
این زائر امام حسین (ع) بیان کرد: با توجه به مجهز نبودن این بیمارستان به زایشگاه، همسرم با آمبولانس به بیمارستان ‘نسائیه تولید’ منتقل شد.
حجت الاسلام زارعی اظهارکرد: اذان ظهر سه شنبه پس از حضور و پذیرش در این بیمارستان، همسرم به بخش زایمان منتقل شد و در یک زایمان طبیعی نوزاد دخترم را به دنیا آورد و او را ‘زینب خانوم’ نامید.
سال گذشته ۲۶ هزاز زائر از همدان در پیاده روی اربعین حسینی حضور یافتند. 

 

 

 


 

telegram.me/jajinnews

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.