عکس / کشف ۷حلقه مار کمیاب از شکارچیان در سرباز

️فرمانده انتظامی شهرستان سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: هفت حلقه مار سمی و کمیاب از گونه های مختلف از شکارچیان متخلف در این شهرستان کشف شد.

کد خبر : 43652
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1396 - 6:38

 

 

پایگاه خبر ججین

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”   ، سرهنگ سیامک مرادی روز یکشنبه اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه عده ای سودجو در سرباز اقدام به شکار و قاچاق حیوانات کمیاب می کنند بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با تلاش ماموران چهار نفر از شکارچیان که اقدام به گرفتن مارهای سمی کمیاب به صورت زنده و قاچاق آنها به خارج از کشور می کردند، دستگیر شدند.
وی ادامه داد: در بازرسی دقیق از محل اختفای این قاچاقچیان هفت حلقه مار سمی کمیاب از گونه های مختلف کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده های مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.
فرمانده انتظامی سرباز تاکید کرد: نیروی انتظامی با افراد سودجو که می خواهند به چرخه طبیعت و محیط زیست صدمه بزنند براساس قانون قاطعانه برخورد می کند.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.
به گزارش ایرنا راسک مرکز شهرستان سرباز در فاصله ۴۹۸ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر ایرانشهر – چابهار واقع شده است.

 

 

 

 

 

 

 


 

telegram.me/jajinnews

 

 

 

 

 

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.