عکس / واژگونی خودرو وانت حامل بار برنج

واژگونی صبحگاهی یک دستگاه وانت حامل بار برنج در بزرگراه شهید همت، نیروهای آتش نشانی را به محل حادثه کشاند.

کد خبر : 45278
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1396 - 11:27

 

 

پایگاه خبر ججین

پایگاه خبر ججین

 

 

پایگاه خبر ججین

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” ، این حادثه ساعت ۷:۳۰ صبح روز گذشته رخ داد که پس از تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۰۰ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، خود را به بزرگراه شهید همت(مسیر شرق به غرب)، نرسیده به بزرگراه آزادگان رساندند.
علیرضا وثوقی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل بار حدود ۲ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم برنج حین حرکت در مسیر، به علت نامعلومی با گاردریل حاشیه بزرگراه برخورد کرده و به طور کامل واژگون شد.
وی افزود: خوشبختانه راننده خودرو وانت قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی، بدون آسیب دیدگی از اتاقک این وسیله نقلیه خارج شده بود.
این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق خودرو وانت را قطع کردند و پس از رفع نشتی بنزین، علائم هشدار دهنده را در مسیر قرار دادند.
این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی در پایان گونی های برنج را به حاشیه امن بزرگراه منتقل کردند و پس از بازگرداندن خودرو وانت به حالت اولیه، محل حادثه را برای بررسی علت، تحویل کارشناسان راهور دادند.م۱

 

 

 

 

 

 


telegram.me/jajinnews

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.