علی دایی : دروغگویی مد شده است

«علی دایی» سرمربی تیم فوتبال سایپا، با اشاره به چالش دروغگویی بین «مهدی طارمی» مهاجم سابق سرخپوشان و باشگاه پرسپولیس گفت: تمام قسمت های جامعه از جمله فوتبال درگیر دروغگویی است و مسئولانی که ربطی به فوتبال ندارند در این فضا سازی مقصر هستند.

کد خبر : 58725
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 بهمن 1396 - 12:32

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” ، دایی روز چهارشنبه در نشست خبری یک روز پیش از دیدار این تیم مقابل پدیده در محل سازمان لیگ فوتبال افزود: زمانی که یک مقام مسئول به راحتی در حوزه های دیگر دروغ می گوید، دیگر انتظاری نباید از فوتبال داشت.

وی گفت: همیشه دنبال حق بودم و هیچ وقت دوست ندارم دروغ بگویم تا از عهده آن بر نیایم. زیرا همیشه مردم متوجه همه واقعیت ها می شوند . بر همین اساس به دلیل دروغ پردازی های بعضی از آقایان خیلی زود دروغگویی آن مشخص شد تا برای مردم همه چیز آشکار شود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا افزود: آقای طارمی با صحبت هایی که در برنامه تلویزیونی کرد همه حقایق را شفاف گفت. البته نیاز به این شفاف سازی نبود. زیرا پیش از این فدراسیون جهانی فوتبال به دلیل عدم صداقت باشگاه، آنها را از نقل و انتقالات محروم کرده بود.

این درحالی است که افرادی وارد فوتبال شده اند که فقط به دنبال مسائل دیگری هستند و تنها ۵ درصد به دنبال خدمتند و ۹۵ درصد دیگر منافع خودشان را دنبال می کردند و از آنجا که می دانند به هیچ نهاد و ارگانی پاسخگو نخواهند بود، به راحتی دروغ می گویند.

وی افزود: البته من به شخصه موافق صحبت های طارمی در یک برنامه تلویزیونی نبودم. زیرا هم خودش و هم بازیکنان دیگر را زیر سوال برد. اما باید بگویم وی از نظر فنی ایده آل است و زمانی که «صمد ابراهیمی» وی را به من معرفی کرد تا از طارمی در اردبیل تست بگیرم، در کمتر از یک دقیقه او را قبول کردم. با این حال نمی دانم دوستان و راهنمایان طارمی چه کسانی هستند که به راحتی چنین صحبت هایی را در برنامه تلویزیونی مطرح کرد.

وی افزود:‌ البته افرادی مانند طارمی باید حمایت شوند تا تیم ملی هم موفق شود و لازم است مردم از امثال بازیکنانی مانند طارمی ناراحت نشوند. زیرا مشکل از مدیرانی است که چنین مشکلاتی را ایجاد می کنند.

وی درباره مصاف با تیم پدیده نیز گفت: تیم پدیده بازیکنان خوبی دارد و در بازی قبل مقابل استقلال نیز عملکرد خوبی داشت. اما من به بازیکنان تیم ایمان دارم تا با لطف خدا سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم. این در حالی است که دیدار رفت به دلیل اشتباه داوری و گرفتن پنالتی به سود تیم پدیده، بازی به سود تیم حریف برگشت و در نهایت سه بر صفر شکست خوردیم که در این دیدار قطعا به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.

نشست سرمربی تیم پدیده به دلیل تاخیر در پرواز لغو شد.

دیدار دو تیم فوتبال سایپا و پدیده خراسان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر باشگاه های ایران، فردا پنجشنبه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه اکباتان برگزار می شود.

در جدول رده بندی این مسابقات تیم سایپا با ۳۱ امتیاز در رده پنجم ایستاده است و پدیده نیز با توجه به ۶ امتیازی که از این تیم کسر شده با ۲۳ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.