علت ایجاد جنگ تحمیلی ترس قدرت‌های جهانی از اثرگذاری انقلاب اسلامی بود

-حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از شرکت کنندگان در اردوهای راهیان نور تاکید کردند: علت ایجاد جنگ هشت ساله، ترس قدرت‌های جهانی از اثرگذاری انقلاب اسلامی بود.

کد خبر : 67088
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1396 - 9:49

 

 

به گزارش پایگاه خبری  “ججیناز کانال تلگرامی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار که پیش از ظهر امروز – شنبه – برگزار شد، گفتند: وقتی انقلاب اسلامی به وجود آمد، عظمت این انقلاب دشمنان قدرتمند جهانی را مرعوب کرد.
ایشان یادآور شدند: از سوی دیگر وقتی دیدند که این انقلاب در بین ملت‌های مسلمان دنیا و در کشورهایی که رییسان آن کشورها وابسته به آمریکا بودند مورد استقبال قرار گرفت و ملت‌ها به نفع انقلاب اسلامی شعار دادند، در صدد برآمدند تا به هر قیمتی این انقلاب را نابود کنند.
حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: آنها می‌دانستند صدام شخصیتی است که زمینه‌ ایجاد یک حرکت متکبرانه و ظالمانه در او وجود دارد و به‌طور طبیعی آدم متجاوز و متعرضی است.
ایشان یادآور شدند: در هنگام انقلاب صدام رییس‌جمهوری عراق نبود؛ آنها ترتیبات را جوری دادند که حسن البکر کنار برود و صدام رییس‌جمهوری شود تا او را تهییج، تشویق و وادار به حمله‌ نظامی به ایران کنند.
به گزارش ایرنا، جمعی از نوجوانان و جوانان استان تهران و البرز که عازم اردوهای راهیان نور هستند پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
این خبر در حال تکمیل است.

 

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.