عذرخواهی سفیر شوروی از هاشمی

پاکستان اجازه خواسته است که نیروهایش را از گوشه‌ای از خاک ما عبور دهد تا به نقطه دیگر از خاک آن کشور بروند. پانزده کیلومتر از خاک ما عبور می‌کنند. اجازه داده شد.

کد خبر : 45060
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1396 - 12:53

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ، سه‌شنبه ۱۷ فروردین ماه ۱۳۶۱ساعت هشت صبح به مجلس رفتم. جلسه علنی داشتیم و آیین‌نامه داخلی مجلس مطرح بود. ظهر آقای علی‌اکبر ناطق نوری وزیر کشور آمد و راجع به کارهایش مشورت داشت. عصر مصاحبه‌ای با مجله زن روز درباره نقش و موقعیت زن در جامعه اسلامی داشتم. جمعی از افراد گروه تحقیق حزب جمهوری اسلامی آمدند و راجع به معیارهای پذیرش اعضا و شیوه اسلامی تحقیق و تفحص مذاکره کردیم. از دفتر مشاورت امام در ارتش هم آمدند و راجع به امور ارتش گزارش‌هایی داشتند. حکم ماموریت آقای صدرالدین حائری شیرازی را امضا کردم. سفیر شوروی که مدت خدمتش تمام شده برای خداحافظی آمد و از تجاوز هلیکوپترهای روسی از مرز افغانستان به روستاهای مرزی سیستان عذرخواهی کرد و از ما ممنون بود که خبر آن را پخش نکردیم. نیروهای ما اعلام کرده‌اند که چند فروند از هلیکوپترهای آنها را زده‌اند. ما شش شهید و بیست زخمی داده‌ایم. مدعی بود که برای سرکوب مجاهدان افغانی عملیات کرده، اشتباها از مرز تجاوز کرده‌اند.

مسئولان دانشکده پلی تکنیک امیرکبیر فعلی آمدند و راجع به انتظام امور دانشگاه‌ها کمک می‌خواستند. باگروهی که از جبهه غرب آمده بودند، ملاقات کردم.
دردفتر رئیس‌جمهور، با نخست‌وزیر و آقای موسوی اردبیلی جلسه مشورتی داشتیم. پاکستان اجازه خواسته است که نیروهایش را از گوشه‌ای از خاک ما عبور دهد تا به نقطه دیگر از خاک آن کشور بروند. پانزده کیلومتر از خاک ما عبور می‌کنند. اجازه داده شد.

 

 

 


 

telegram.me/jajinnews

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.