عامل تیراندازی مرگبار ورامین دوست همسرش را هم در پاکدشت به قتل رساند

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس شرق استان تهران از پیگیری ویژه برای دستگیری عامل دو قتل در ورامین و پاکدشت خبر داد و گفت: قاتل خانم ورامینی پس از ارتکاب جرم متواری و در یکی از روستاهای پاکدشت اقدام به قتل دوست همسرش کرد.

کد خبر : 614403
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402 - 5:43

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، سرهنگ حسن زاده شهابی از دستور ویژه سردار القاصی مهر در خصوص دستگیری عامل تیراندازی منجر به قتل خانوادگی در ورامین و پاکدشت خبر داد و گفت: صبح امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ فردی با استفاده از یک قبضه سلاح گرم اقدام به تیراندازی و قتل یک خانم در شهر ورامین کرد و بلافاصله به‌وسیله یک دستگاه موتور سیکلت از محل متواری شد.

وی افزود: پس از آن پلیس در کمترین زمان ممکن در محل حاضر و در بررسی‌های اولیه مشخص شد قاتل از اتباع افغانستانی بوده که به دلیل اختلاف خانوادگی همسر خود را به ضرب گوله به قتل رسانده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس شرق استان تهران در ادامه گفت: متهم پس از قتل در ورامین به یکی از روستاهای شهرستان پاکدشت مراجعه و طی یک اقدام جنون آمیز یکی از دوستان همسرش را که وی هم خانمی از اتباع افغانستانی بود با استفاده از سلاح گرم و شلیک گلوله با انگیزه‌های نامعلوم به قتل می‌رساند.

سرهنگ شهابی خاطرنشان کرد: با دستور سردار القاصی مهر فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از لحظات اولیه ارتکاب جنایت تیم‌های عملیاتی ویژه پلیس برای شناسایی و دستگیری قاتل تشکیل و اقدامات فنی و تخصصی خود را آغاز کردند.

پلیس شرق تهران در اطلاعیه‌ای از شهروندان خواست گزارشات و اطلاعات خود در این خصوص با تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

 


 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.