عامل اصلی قتل ۴ زن کرمانشاهی دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری عامل اصلی قتل ۴ زن کرمانشاهی که دی ماه سال گذشته به قتل رسیدند، توسط پلیس آگاهی این استان در تهران خبرداد.

کد خبر : 74731
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 - 10:57

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”، سردار “منوچهر امان اللهی” اظهار داشت: حادثه قتل این چهار زن کرمانشاهی که از اعضای یک خانواده بودند روز ۲۲ دی ماه ۹۶ و در باغ فردوس اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: این چهار زن کرمانشاهی به ضرب گلوله سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید به قتل رسیدند که عامل اصلی این تیراندازی مرگ بار، صبح امروز و پس از ماه‌ها تلاش شبانه روزی ردیابی و توسط ماموران پلیس آگاهی کرمانشاه دستگیر شد.

سردار امان اللهی با بیان اینکه پیش از این یک متهم دیگر در رابطه با پرونده قتل دستگیر شده بودند، افزود: پرونده با دستگیری متهم اصلی وارد مرحله جدیدی شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه تلاش برای دستگیری دیگر عوامل دخیل در این فاجعه هولناک ادامه دارد، گفت: پلیس تا حصول نتیجه کامل و روشن شدن تمامی ابعاد ماجرا تلاش خواهد کرد.

وی گفت: پلیس با همه توان و ظرفیت خود برای ایجاد امنیتی پایدار در جامعه تلاش می کند و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی دهد عده ای با چنین اقداماتی، امنیت شهر و استان را زیر سئوال ببرند.

سردار امان اللهی در پایان، اختلافات شخصی را عامل اصلی وقوع قتل چهار زن کرمانشاهی عنوان کرد.

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.