عاملان بمب‌گذاری در چند نقطه زاهدان اعدام شدند

محمد براهویی انجمنی، محمدکریم بارکزایی آکسون و ادریس بیلرانی از اعضای گروهک جیش‌الظلم که اقدام به بمب‌گذاری در چند نقطه زاهدان کرده بودند، اعدام شدند.

کد خبر : 1011758
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1402 - 6:39

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، رئیس‌کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی گزارش واصله مبنی بر دستگیری ۳ متهم به‌نام‌های محمد براهویی انجمنی، محمدکریم بارکزایی آکسون و ادریس بیلرانی به‌اتهام همکاری با گروهک تروریستی جیش الظلم، پرونده این افراد به دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان ارسال شد.

در مرحله تحقیقات و تکمیل پرونده از منزل یکی از متهمان اطراف شهر زاهدان تجهیزات ساخت بمب شامل ۲ عدد ریموت ارتباطی، فتیله انفجاری، ۲۳ عدد چاشنی الکترونیک، مواد شیمیایی گوگرد، ۷ عدد سری الکترونیکی و همچنین یک محموله انفجاری به‌وزن ۲۴ کیلوگرم کشف شد.

دادگاه انقلاب متهمان پرونده را به‌اتهام عضویت در گروهک جیش‌الظلم، افساد فی‌الارض از طریق مشارکت در اقدام تروریستی انفجار ۲ بمب‌گذاری کلانتری ۱۲ زاهدان، مشارکت در اقدام تروریستی انفجار بمب در مسیر عبور و مرور خودروی گشت انتظامی که منجر به زخمی و مجروح شدن چند نفر از مأموران انتظامی و تخریب اموال عمومی و دولتی شد و قاچاق تجهیزات ساخت بمب به اعدام محکوم کرد.

حکم این عاملان بمب‌گذاری در چند منطقه زاهدان امروز اجرا شد.

 


برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.