ظریف مدت‌هاست از قله قهرمان ملی مجازی سقوط کرده

حالا دیگر مدت‌هاست جواد ظریف از قله قهرمان ملی مجازی سقوط کرده و هشتگ‌های دیگری را بر دوشش سوار می‌کنند. این در حالی است که فضای مجازی ایرانی به دنبال موج‌هاست.

کد خبر : 125005
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 دی 1399 - 13:28

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری فارس، روزنامه شرق درباره مصاحبه ظریف با شبکه طلوع‌نیوز افغانستان و انتقادهایی که در این خصوص به وزیر امور خارجه شده است گزارشی نوشته است که در میانه آن آمده است: محمدجواد ظریف بار دیگر بعد از انتشار این مصاحبه در شبکه‌های اجتماعی فارسی‌زبان مورد عنایت کاربران قرار گرفت؛ حالا دیگر مدت‌هاست جواد ظریف از قله قهرمان ملی مجازی سقوط کرده و هشتگ‌های دیگری را بر دوشش سوار می‌کنند. این در حالی است که فضای مجازی ایرانی به دنبال موج‌هاست؛ این‌بار هم کمتر‌کسی هست که ابتدا به‌طور‌کامل مصاحبه ظریف و لطف‌الله نجف‌زاده را خوانده و بعد دست به هشتگ‌پرانی زده باشد، عجیب هم نیست که در این زمانه گویی برای موضع‌گیری مطالعه دقیق لازم نیست، تنها باید در لشکر خود، پیاده‌نظامی مطیع باشی تا عنوان خبرنگار برتر را به لطف‌الله نجف‌زاده بدهی و ظریف را هم گوشه رینگ بیندازی و …

در بخش پایانی این گزارش نیز مدیر طلوع نیزو این‌گونه معرفی شده است: سعد محسنی یکی از ثروتمندترین افغان‌ها در سال ۲۰۱۸، رئیس اصلی شرکت موبی‌گروپ، مؤسس و مالک شبکه جهانی طلوع، طلوع‌نیوز و رادیوی سرگرم‌کننده ارمان است. او کار رسانه‌ای‌ خود را با شراکت رابرت مرداک، سرمایه‌گذار معروف رسانه‌ای، پیش می‌برد که صاحب شبکه‌های نام‌آشنای جم برای مخاطبان ایرانی هم هست. محسنی سرمایه‌دار افغانستانی‌تبار استرالیایی-انگلیسی است. پدرش دیپلمات افغانستانی بوده که در انگلیس مأمور بوده و بعد از بازگشت به افغانستان، به دنبال حمله شوروی به افغانستان، به استرالیا مهاجرت می‌کنند. او دوباره در سال ۲۰۰۲ با گروه خانوادگی‌اش به افغانستان باز‌گشتند و کار رسانه‌ای را دنبال کردند.

دفتر اصلی شرکت موبی‌گروپ در کابل است و در برخی نقاط دیگر کشور دفتر دارد؛ همچنین در دوبی و واشنگتن. تلویزیون طلوع از محل کمک‌های بین‌المللی آمریکا راه‌اندازی شده و عمدتا چنین تصوری درباره این شبکه وجود دارد که آنها به آمریکا و کشورهای غربی گرایش بیشتری دارند. این مجموعه تلویزیون لمر را نیز به زبان پشتو راه‌اندازی کرده است.

 


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.