طغیان لیورپول مقابل اسپارتاک مسکو/ پیروزی رئال مادرید مقابل دورتموند/ شکست خانگی لایپزیگ مقابل بشیکتاش

تیم فوتبال لیورپول با پیروزی پرگل مقابل اسپارتاک مسکو صعود خود را به مرحله حذفی بعنوان صدرنشین مسجل کرد.

کد خبر : 48161
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آذر 1396 - 21:47

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین “ به نقل از خبرگزاری مهر، تیم فوتبال لیورپول چهارشنبه شب از گروه E رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آنفیلد به مصاف اسپارتاک مسکو رفت و برابر این تیم ۷ بر صفر پیروز شد.

در این بازی فیلیپ کوتینیو با زدن سه گل در دقایق ۴ (پنالتی)، ۱۵ و ۵۰ هت تریک کرد و ستاره میدان بود. روبرتو فیرمینو (۱۸)، سادیو مانه (۴۸ و ۷۶) و محمد صلاح (۸۶) زننده دیگر گل های تیم لیورپول بودند. شاگردان کلوپ با این برد ۱۲ امتیازی شدند و با عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شدند.

تیم سویا هم در این گروه مهمان ماریبور اسلوونی بود که در زمین حریف تساوی یک بر یک را کسب کرد. این تساوی جمع امتیازات سویا را به عدد ۹ رساند تا این تیم راهی مرحله بعدی شود.

اسپارتاک مسکو نیز با ۶ امتیاز به لیگ اروپا راه یافت.

 

لیگ قهرمانان اروپا – گروه H؛

پیروزی رئال مادرید مقابل دورتموند/تاتنهام صدرنیشنی خود را حفظ کرد

تیم فوتبال رئال مادرید چهارشنبه شب از گروه H رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر دورتموند قرار گرفت و این تیم را با حساب ۳ بر ۲ شکست داد.

بورخا مویا مایورال (۹)، کریستیانو رونالدو (۱۳) و لوکاس واسکز (۸۱) برای رئال مادرید در این بازی گلزنی کردند. پییر امریک اوبامیانگ نیز در دقایق ۴۳ و ۴۹ دو گل تیم دورتموند را به ثمر رساند.

رونالدو با گلی که در این بازی به نام خود ثبت کرد به نخستین بازیکنی تبدیل شد که در شش بازی متوالی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شده است.

شاگردان زیدان با این برد ۱۳ امتیازی شدند و در رده دوم جدول باقی ماندند.

در این گروه تیم تاتنهام میزبان آپوئل نیکوزیا بود و این تیم را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد.

فرناندو یورنته (۲۰)، سون هیونگ مین (۳۸) و ان کودو (۸۰) زننده گل های تاتنهام بودند. شاگردان پوچتینو با ۱۶ امتیاز صدرنشینی خود را حفظ کردند.

نکته جالب اینکه تیم دورتموند تنها با ۲ امتیاز جواز حضور در لیگ اروپا را بدست آورد.

 

لیگ قهرمانان اروپا – گروه F؛

منچستر سیتی مقابل شاختار شکست خورد/ ناپولی به لیگ اروپا رفت

تیم فوتبال منچستر سیتی چهارشنبه شب در گروه F رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در زمین شاختار اوکراین شکست ۲ بر یک را متحمل شد.

برنارد (۲۶) و اسمایلی (۳۲) گل های تیم شاختار دونتسک اوکراین را در این دیدار به ثمر رساندند. سرخیو آگوئرو در دقیقه ۹۲ از روی نقطه پنالتی تنها گل سیتی را وارد دروازه حریف کرد.

منچستر سیتی با ۱۵ امتیاز از قبل صدرنشینی خود را در این گروه مسجل کرده بود. تیم شاختار نیز با این برد شگفت انگیز ۱۲ امتیازی شد و به مرحله حذفی صعود کرد.

در این گروه تیم ناپولی در زمین فاینورد ۲ بر یک شکست خورد تا با ۶ امتیاز بعنوان تیم سوم گروه راهی لیگ اروپا شود.

پیوتر زیلنسکی در دقیقه ۲ تیم ناپولی را پیش انداخت اما نیکولای یورگنسن در دقیقه ۳۳ کار را به تساوی کشاند. در دقیقه ۹۱ نیز جرمی ست جاسته گل دوم میزبان را وارد دروازه ناپولی کرد.

 

لیگ قهرمانان اروپا – گروه G؛

شکست خانگی لایپزیگ مقابل بشیکتاش/ پورتو بعنوان تیم دوم صعود کرد

تیم فوتبال لایپزیگ در حالی چهارشنبه شب از گروه G رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا میزبان بشیکتاش بود که حریف ترک از قبل صعود خود را بعنوان صدرنشین مسجل کرده بود و لایپزیگ برابر این تیم نیاز به بردی پرگل داشت با این حال در پایان پیروز ۲ بر یک برای بشیکتاش ثبت شد.

آلوارو نگردو (۱۰ – پنالتی) و اندرسون تالیسکا (۹۰) گل های بشیکتاش را به ثمر رساندند. نبی کیتا در دقیقه ۸۷ زننده تنها گل لایپزیگ بود.

پورتو در بازی همزمان میزبان موناکو بود و این تیم را با حساب ۵ بر ۲ شکست داد تا ۱۰ امتیازی شده و بعنوان تیم دوم صعود کند. در این بازی داور در دقیقه ۳۸ به یک بازیکن از هر دو تیم کارت قرمز نشان داد تا هر دو تیم ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهند.

از این گروه بشیکتاش با ۱۴ امتیاز صدرنشین باقی ماند. لایپزیگ ۷ امتیازی در ادامه راه به لیگ اروپا خواهد رفت.

 

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.