«طبرستانی‌ها» هفته فیلم مستند کارستان را آغاز کرد

«هفته فیلم مستند کارستان» با نمایش فیلم «طبرستانی‌ها» در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبایی، آغاز شد.

کد خبر : 37150
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1396 - 6:15

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ، نمایش فیلم «طبرستانی‌ها» با حضور دکتر بابک علوی، دکتر حمیدرضا ارباب و مهندس علی عرب‌زاده، دانشگاهیان، خبرنگاران و شخصیت‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی آغازگر هفته نمایش این فیلم‌ها بود که از سوی بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان در حال برگزاری است.

فیلم «طبرستانی‌ها» به کارگردانی محسن عبدالوهاب از «مجموعه فیلم‌های مستند کارستان» است که به نمایش زندگی شخصیت‌های الهام‌بخش و کارآفرین ایرانی می‌پردازد.

این مجموعه با هدف ایجاد انگیزه و معرفی این ارزش‌آفرینان به جوانان، به تهیه‌کنندگی مجتبی میرطهماسب و با مشاوره رخشان بنی‌اعتماد در بخش خصوصی تولید شده است.

فیلم «طبرستانی‌ها» از این مجموعه به زندگی موسسان کارخانه فولاد طبرستان و مجموعه‌های مرتبط با آن اختصاص دارد و نشان می‌دهد که چطور در سال‌های جنگ این کارخانه پا گرفته و در سال‌های بحران و تحریم توانسته به فعالیت خود ادامه دهد.

هفته فیلم مستند کارآفرینی با نمایش فیلم «پازلی‌ها»، «پنبه تا آتش»، «شاعران زمین»، «مادر زمین» و «بنیان‌گذار محک» تا آخر این هفته ادامه دارد.

علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌های کارستان می‌توانند برنامه هفته اکران این مستندها را در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان و وب‌سایت کارستان دنبال کنند.

 

 


telegram.me/jajinnews

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.