طالع نحس هفته / «متولدین ۲۵ آذر تا ۱ دی»

خوشحال باشید چون امسال به صورت شگفت‌انگیزی، شب یلدا در هفته تولد شما قرار دارد. ممکن است باور نکنید ولی با وجود گرانی قیمت میوه شما می‌توانید در آن روز یک قاچ هندوانه و سه تا تخمه ژاپنی بخورید.

کد خبر : 50239
تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1396 - 10:10

 

 پایگاه خبری “ججین

 زن متولد این هفته:

یک زن سیاستمدار و دانا که خیلی خوب می‌داند چه حرفی را کجا باید بزند و چگونه در میهمانی‌های فامیلی به همسرش چشم غره برود تا جلوی فاش شدن اسرار زندگی‌اش را بگیرد. تخصصش نیشگون گرفتن از گوشت نرم پهلو و کشاله ران است ولی اگر دستش بند باشد با گاز گرفتن هم مشکلی ندارد. معمولا بسیار خوش خنده است و به همه چیز می‌خندد حتی به خبر تصاعدی شدن عوارض خروج از کشور و موقع خنده ناخواسته صداهایی از خود خارج می‌کند شبیه به صدای وزش نسیم در چمن‌زارهای بی‌درخت آسیای مرکزی. در حیوانات به آلباتراس علاقه دارد و معتقد است تولید مثل به روش هاگ‌زایی بامزه‌ترین روش بچه‌دار شدن است. از فصل پاییز نمایشگاه‌های پاییزه‌اش را دوست دارد و از فصل زمستان استوری‌های برف‌بازی‌اش را. حاضر است همسرش به خاطر چک برگشتی تحت تعقیب باشد ولی جلوی دوستانش کم نیاورد و جدیدترین نوع وسایل برقی را داشته باشد. در همه بازی‌ها جرزنی می‌کند و معتقد است که پشمک پلو غذای محلی ازبکستان است و می‌توان آن را در اسم فامیل استفاده کرد. اگر به او علاقه دارید، تو خیابان و جلوی رفقایش به او چشمک بزنید. وقتی با مشت زیر چشم‌تان گذاشت، می‌فهمید که نباید به مطالب یک ستون طنز عمل کنید.

مرد متولد این هفته:

یک مرد افسرده و خسته که معمولا زیاد بازنشسته می‌شود و عادت دارد صورتش را با سیلی سرخ نگاه ‌دارد. در نوجوانی با بچه‌های محل مسابقه پرتاب تف می‌گذاشته و همیشه چند سانتی متر تفش را بیشتر از بقیه پرتاب می‌کرده ولی این قضیه هیچ‌وقت باعث غرور و اعتماد به نفس کاذب در وی نشده است. مواقعی که سرش خلوت باشد، افسردگی می‌گیرد و دست به خودکشی می‌زند و این کار را با دقت و ظرافتی مثال زدنی انجام می‌دهد اما در مواقع دیگر به گوش کردن آهنگ‌های محمد علیزاده اکتفا می‌کند. به ندرت پیش می‌آید که سرحال باشد و معمولا وقتی سرحال است، خوشحال بودنش را با خاراندن پس کله‌اش و حرکت دادن ۲۳درجه‌ای گوشه لبش در جهت شمال شرقی، نشان می‌دهد. هیچ وقت عاشق نشده و از زن‌ها گریزان است ولی یک‌بار که دختری دبیرستانی در مترو به او گفته: «هوی گلابی یه خرده خودت رو بکش اونور پیاده شم» فکر کرده که حسی جدید را در نواحی لوزالمعده‌اش تجربه کرده است. همیشه دوست دارد مانند لوک خوش شانس سوار بر اسبش در افق دور شود و دور شود و دور شود اما پولش به اندازه بی‌‌آرتی سوار شدن تا ایستگاه دروازه دولت جواب می‌دهد. اگر عاشقش هستید، برایش یک کارت بلیت جدید بخرید.

اگر از متولدین این هفته هستید:

خوشحال باشید چون امسال به صورت شگفت‌انگیزی، شب یلدا در هفته تولد شما قرار دارد. ممکن است باور نکنید ولی با وجود گرانی قیمت میوه شما می‌توانید در آن روز یک قاچ هندوانه و سه تا تخمه ژاپنی بخورید. کسی قصد ناراحت کردن شما را دارد و سعی می‌کند روی اعصاب‌تان برود. روزنامه «بی‌قانون» را همراه داشته باشید تا از شر او در امان باشید. اگر خیلی به شما نزدیک شد، از روی متن‌های بی‌مزه حسام حیدری برایش بخوانید. خودش فرار خواهد کرد.

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.