صنعت نان به اقتصاد و اشتغال کشور کمک می کند

استاندار قزوین گفت: با مدیریت منطقی و علمی در جذب سرمایه گذاری در صنعت نان میتوانیم ضمن سودآوری مناسب به کیفی سازی تولید نان کمک کنیم.

کد خبر : 60864
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1396 - 7:40

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر ،عبدالمحمد زاهدی روز دوشنبه در مراسم افتتاح واحد تولید نان در شهرک صنعتی کاسپین قزوین اظهارداشت: دولت ۹۰ هزار میلیارد ریال یارانه در بخش نان هزینه می کند اما نه مردم و نه نانوایان از کیفیت و اقتصادی بودن این تولید راضی نیستند و باید در این زمینه روش دیگری اتخاذ کنیم.

وی افزود: قزوین ظرفیت های قابل توجهی دارد و می توانیم با برنامه رزی یاصولی و استفاده از تکنولوزی روز شرایطی را فراهم کنیم تا تاولید نان با کیفیت و مناسب باشد.

استاندار تصریح کرد: خوشبختانه در پسابرجام شرایط بهتری برای ورود سرامایه گذاران خارجی در استان مهیا شده و باید از این فرصت برای اجرای طرح های تولیدی با مشارکت خارجی ها استفاده کنیم.

زاهدی تصریح کرد: حضور یکی از فعالان خوب اقتصادی در تولید نان که تجربه ارزشمندی در این زمینه دارد فرصت خوبی در استانت ما ایجاد کرده و بسیار خوشحال هستیم که یکی از بهترین برندهای نان در قزوین تولید می شود.

وی بیان کرد: صنعت نان در کشور ظرفیت بسیار قابل توجهی دارد و اگر از آن برخورار شویم می توانیم رضایت مردم و سرمایه گذار را جلب کنیم.

استاندار قزوین همچنین گفت: صنعت نان در کشور بدون شک از گسترده ترین فعالیت های مربوط به صنایع غذایی است که جمعیت زیادی در آن در حال فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: سالانه بیش از ۱۲ میلیون تن گندم در کشور تولید می شود که ۸۰ درصد آن به نان تبدل شده و مابقی در سایر مصارف صنعتی و تولیدی استفاده می شود که این مقدار اگر مدیریت شود دستاوردهای ارزشمندی برای کشور خواهد داشت.

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.