صعود تونس و مراکش به جام جهانی ۲۰۱۸/ نگاه دانمارک و جمهوری ایرلند به دوبلین

تیم های مراکش و تونس با کسب نتایج لازم در دیدارهای امشب، راهی رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شدند.

کد خبر : 43617
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1396 - 21:39

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” ، مراکش که آخرین بار در جام جهانی ۱۹۹۸ حضور داشت، امشب موفق شد با گل های نبیل دیرار (۲۵) و مهدی بن عطیه (۳۰)، ساحل عاج را شکست بدهد و صعودش به جام جهانی روسیه را قطعی کند.

شاگردان هروه رنار در حالی پای به این دیدار گذاشتند که با یک امتیاز برتری نسبت به ساحل عاج، در صدر گروه قرار داشتند و با یک تساوی هم می توانستند صعودشان را قطعی کنند؛ اما مراکشی ها با ارائه یک نمایش درخشان، توانستند در ابیجان، ساحل عاج را شکست دهند.

پایگاه خبر ججین

پایگاه خبر ججین

رنار در حالی موفق شد به طلسم ۲۰ ساله عدم حضور مراکش در جام جهانی پایان دهد که پیش از این با زامبیا و ساحل عاج، قهرمان آفریقا شده بود و با این صعود، رزومه اش در فوتبال آفریقا را پربارتر کرد.

تونس هم که میزبان لیبی بود، مقابل این تیم به تساوی ۰-۰ رسید؛ نتیجه ای که برای صعود این تیم به جام جهانی، کافی بود. به این ترتیب تیم های تونس، مراکش، نیجریه، سنگال و مصر، نمایندگان آفریقا در جام جهانی خواهند بود.

 

پایگاه خبر ججین

با صعود مراکش و تونس، پرونده تیم هایی که به طور مستقیم به جام جهانی صعود کردند، بسته شد و اکنون تنها ۶ سهمیه باقی مانده که ۴ تای آن در پلی آف اروپا، یکی در پلی آف آسیا-آمریکای شمالی و آخری هم در پلی آف اقیانوسیه-آمریکای جنوبی مشخص خواهد شد.

 

دیدار رفت از مرحله پلی‌آف جام جهانی ۲۰۱۸:

تساوی دانمارک مقابل ایرلند/ همه چیز به دوبلین کشیده شد

 در چارچوب آخرین دیدار مرحله رفت پلی آف جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در اروپا، از ساعت ۲۳:۱۵ دانمارک در کپنهاگن به مصاف ایرلند رفت.

میزبان در ۹۰ دقیقه کاملا بازی را در دست داشت ولی نتوانست از دفاع خوب ایرلندی ها گل بسازد و بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدار برگشت این ۲ تیم، سه شنبه شب در دابلین ایرلند برگزار می‌شود تا برنده به جام جهانی صعود کند.

فردا شب در چارچوب دیدار برگشت پلی آف جام جهانی در اروپا، سوئیس میزبان ایرلندشمالی خواهد بود و یونان برای جبران دیدار رفت به مصاف کرواسی می‌رود.

دوشنبه شب نیز ایتالیا در میلان میزبان سوئد خواهد بود. دیدار رفت با نتیجه یک بر صفر به سود زردپوشان به پایان رسیده است.

 

 

 


 

telegram.me/jajinnews

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.