صدرنشینی دوباره لیورپول با پیروزی در ولز/ منچستریونایتد با شکستی سنگین از سهمیه لیگ قهرمانان دور شد

در روز صدرنشینی لیورپول، آرسنال در زمین خودش شکست خورد. شاگردان اولگنار سولسشایر در خانه اورتون تن به شکست سنگینی دادند.

کد خبر : 97744
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 - 17:12

 

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از خبرگزاری تسنیم، در ادامه هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال لیورپول با برتری ۲ بر صفر در زمین تیم ولزی کاردیف بار دیگر صدر جدول را از منچسترسیتی پس گرفت.

فوتبال جهان|صدرنشینی دوباره لیورپول با پیروزی در ولز/ آرسنال اولین شکست خانگی سال 2019 را تجربه کرد

پس از یک نیمه بدون گل، ضربه واینالدوم در دقیقه ۵۷  و پنالتی میلنر در دقیقه ۸۱،  برتری ۲  بر صفر تیم کلوپ را رقم زد تا لیورپول ۸۸ امتیازی شده و با یک بازی و ۲ امتیاز بیشتر از منچسترسیتی صدرنشین شود.

در بازی همزمان، آرسنال در خانه خودش ۳ بر ۲ مغلوب کریستال‌پالاس شد. بنتکه در دقیقه ۱۷، زاها در دقیقه ۶۲ و مک‌آرتور در دقیقه ۶۹ برای پالاس و اوزیل در دقیقه ۴۷  و اوبامیانگ در دقیقه ۷۷ برای آرسنال گل زدند. آرسنال با قبول اولین شکست خانگی خودش در سال ۲۰۱۹ در خطر از دست دادن رده چهارم قرار گرفت.

 

منچستریونایتد با شکستی سنگین از سهمیه لیگ قهرمانان دور شد

در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس عصر امروز (یکشنبه) تیم‌های فوتبال اورتون و منچستریونایتد در ورزشگاه گودیسون‌پارک به مصاف هم رفتند که این بازی با شکست سنگین ۴ بر صفر شیاطین سرخ همراه شد.

فوتبال جهان| منچستریونایتد با شکستی سنگین از سهمیه لیگ قهرمانان دور شد

ریچارلیسون (۱۲)، گیلفی سیگوردسون (۲۸)، لوکاس دینیه (۵۶) و تئو والکات (۶۴) برای آبی‌پوشان مرسی‌ساید در این دیدار گلزنی کردند تا شاگردان مارکو سیلوا با این برد خانگی ۴۹ امتیازی شوند و به رده ششم صعود کنند.

منچستریونایتد هم با قبول این شکست ۶۴ امتیازی باقی ماند تا همچنان در مکان ششمِ معروف این فصل خود جای خوش کند و با این نتیجه امیدهایش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بسیار کمرنگ‌تر شود.

 


 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.