شکست مدافع عنوان قهرمانی برابر تیم دوم جدول

در مهمترین دیدار از هفته سوم دور برگشت رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور دانشگاه آزاد مدافع عنوان قهرمانی برابر تیم دوم جودو تن به شکست داد.

کد خبر : 61034
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1396 - 12:41

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر، این رقابتها امروز صبح در خانه تکواندو آغاز شد که در نبرد مدعیان، دانشگاه آزاد مدافع عنوان قهرمانی برابر لوازم خانگی کن شکست خورد. این شکست قبل از آنکه مربیان «کن» را خوشحال کند، کادر فنی شهرداری ورامین را خوشحال کرد تا با یک تساوی برابر دانشگاه در بازی رودر، به کسب عنوان قهرمانی نزدیک شوند.

در این دیدار مبارزه آرمین هادی پور از دانشگاه و ابراهیم صفری از کن  جذاب و دیدنی بود. این دو ملی پوش یک مبارزه پرتحرک را به نمایش گذاشتند که در نهایت این هادی پور بود که ۱۱ بر۹ رقیب جوانتر خود را شکست داد. شکست میرهاشم حسینی و هادی تیران دو ملیپوش تیم دانشگاه موجبات شکست این تیم را رقم زد.

در نهایت هم کن با پیروزیهای امیرمحمدبخشی، عرفان حیدری، امیرحسین امیدی، امیرولی پور و حمیدرضا هادیان ۵ بر۳ دانشگاه را شکست داد. هادی پور، ناظمی و رجبی سه تکواندوکار پیروز دانشگاه در این مبارزه بودند.

در دیگر بازی این هفته شاگردان یوسف کرمی در تیم یاسین پیش رو ۵ بر۳ برابر تعاونی انقلاب شهریار به پیروزی دست پیدا کردند. پاس قوامین۶ بر ۲ ملوان نداجا را از پیش رو برداشت. شمالشرق با همین نتیجه کلینک بهبد کرج را شکست داد و پالایش نفت آبان هم ۵ بر۳ نتیجه را به هیات تکواندو البرز واگذار کرد.

در جدول رده بندی تا پایان هفته سوم از دور برگشت شهرداری ورامین با ۱۲ بازی و ۳۳ امتیاز همچنان صدرنشین است. لوازم خانگی کن با ۱۳ بازی و ۳۲ امتیاز در مکان دوم قرار دارد و دانشگاه آزاد با ۱۱ بازی و ۲۸ امتیاز سوم است.

هفته چهارم این مسابقات در خانه تکواندو جریان دارد.

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.