شکست فرنگی‌کار ۷۲ کیلوگرم برابر حریف گرجستانی

«امین کاویانی‌نژاد» فرنگی‌کار وزن ۷۲ کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه خود در پیکارهای قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان مقابل حریف گرجستانی مغلوب شد.

کد خبر : 105144
تاریخ انتشار : شنبه 23 شهریور 1398 - 6:11

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، مسابقه‌های کشتی فرنگی قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان و کسب سهمیه بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو روزهای ۲۳ تا ۲۶ شهریور در شهر نورسلطان پایتخت کشور قزاقستان برگزار می‌شود.

«امین کاویانی‌نژاد» فرنگی کار اندیمشکی تیم ملی دارنده مدال طلای نوجوانان جهان در سال ۲۰۱۵ بوسنی، طلای جوانان جهان در سال ۲۰۱۷، مدال برنز رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان در ۲۰۱۷ لهستان و طلای جوانان جهان در سال ۲۰۱۸ اسلواکی است.

او در نخستین مبارزه خود برابر «لوری لومادزه» فرنگی‌کار جوان و ناشناخته گرجستانی با نتیجه عجیب ۹ بر یک (شکست با امتیاز عالی) مغلوب شود. کاویانی باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار را برای کسب مدال برنز بدست آورد.

همچنین در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۲۰ نفر حضور دارند «پویا ناصرپور» در دور نخست به مصاف «شریف کلیچ» از ترکیه می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با «الهام بهرام‌اوف» قهرمان آسیا از ازبکستان سرشاخ خواهد شد.

همچنین در وزن ۶۳ کیلوگرم که ۱۸ شرکت کننده حضور دارند، «میثم دلخانی» پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با «استپان ماریانیان» دارنده مدال طلای جهان از روسیه کشتی می‌گیرد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۲۳ نفر حضور دارند «سعید عبدولی» پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان «سینگ هارپرت» از هند و «پیتر نوواک» از جمهوری‌چک می‌رود.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.