شکست خانگی تراکتورسازی سربزنگاه/ برتری پرگل صنعت‌ نفت مقابل فولاد با هت‌تریک بالوتلی

هفته بیست‌و‌ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با شکست خانگی تراکتورسازی مقابل پیکان پیگیری شد.

کد خبر : 97673
تاریخ انتشار : جمعه 30 فروردین 1398 - 16:39

 

لیگ برتر فوتبال| شکست خانگی تراکتورسازی سر بزنگاه/ هدیه جانشین فروزان به پیکان و مدعیان

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته بیست‌و‌ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور دو تیم تراکتورسازی تبریز و پیکان از ساعت ۱۷ امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام(ره) به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر پیکان به پایان رسید.

عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۵۱ تک‌گل این دیدار را روی ریباند شوت بازیکنان پیکان و اشتباه محمدرضا اخباری به‌ثمر رساند تا تراکتورسازان دومین شکست متوالی خود را تجربه کنند. با این نتیجه شاگردان جرج لیکنز ضمن از دست دادن جایگاه دومی خود در پایان هفته بیست‌و‌ششم و سقوط به رده چهارم، اختلاف‌شان با پرسپولیس صدرنشین به شش امتیاز افزایش یافت.

موعود بنیادی‌فر قضاوت دیدار تراکتورسازی تبریز ــ پیکان تهران را به‌عهده داشت. او در این بازی به اشکان دژاگه، اکبر ایمانی و مسعود شجاعی از تیم تراکتورسازی و سیدمهران موسوی، مگنو باتیستا و امیرحسین کریمی از تیم پیکان کارت زرد نشان داد.

 

برتری پرگل صنعت‌ نفت مقابل فولاد با هت‌تریک بالوتلی

در ادامه هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر فوتبال تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت‌نفت آبادان از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه  شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که  این دیدار با برتری ۴ بر یک صنعت‌نفت آبادان به پایان رسید. لوسیانو پریرا (۱۸) برای فولاد و جاناتان بالوتلی (۴۸، ۷۲ و ۴+۹۰) و طالب ریکانی (۶۴) برای صنعت‌نفت آبادان گلزنی کردند.

لیگ برتر فوتبال| برتری پرگل صنعت‌ نفت مقابل فولاد با هت‌تریک بالوتلی

صنعت‌نفت آبادان با برتری در این دیدار ۲۷ امتیازی شد و با یک پله صعود در جایگاه دوازدهم قرار گرفت. فولاد خوزستان نیز با ۳۳ امتیاز همچنان در جایگاه ششم باقی ماند.

روح‌الله شریفی داور این دیدار در نیمه نخست به پریرا از فولاد خوزستان کارت زرد نشان داد.

 


 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.