شکایت از توئیتر به دلیل عدم پرداخت اجاره/ احتمال ورشکستگی شرکت جدید ماسک

شرکت آمریکایی توییتر که اخیراً توسط ایلان ماسک خریداری شده است، متهم به پرداخت نکردن اجاره بهای یکی از دفاتر این رسانه اجتماعی در کالیفرنیا شد.

کد خبر : 306672
تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 - 6:21

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، شرکت آمریکایی توییتر در شکایتی که روز پایانی ماه دسامبر در دادگاه عالی سانفرانسیسکو ثبت شد، متهم به پرداخت نکردن اجاره بهای یکی از دفاتر این رسانه اجتماعی در کالیفرنیا شد.

این شکایت که توسط شرکت املاک کلمبیا ریت REIT – ۶۵۰ کالیفرنیا ثبت شده است، از دادگاه می‌خواهد که توییتر را مجبور کند که ۱۳۶۲۵۰ دلار اجاره بهای پرداخت نشده، به اضافه بهره، همراه با هزینه‌های وکیل را بپردازد.

این صاحبخانه همچنین ادعا می‌کند که در تاریخ ۱۶ دسامبر به غول رسانه‌های اجتماعی یعنی توییتر اطلاع داده شد که به دلیل عدم پرداخت اجاره طبقه ۳۰ ساختمان هارتفورد، واقع در منطقه مالی سانفرانسیسکو، طی ۵ روز اعلام نکول خواهد کرد، مگر اینکه اجاره بها پرداخت شود.

در ماه دسامبر، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه توییتر، که توسط ایلان ماسک به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار خریداری شده است، طی هفته‌ها اجاره بهای دفتر مرکزی خود یا سایر دفاتر جهانی خود را پرداخت نکرده است.

این شرکت همچنین به دلیل امتناع از پرداخت هزینه پروازهای چارتر مورد شکایت قرار گرفته است. گروه خدمات جت خصوصی در دادگاه ناحیه نیوهمپشایر شکایت کرده است که توئیتر از پرداخت ۱۹۷۷۲۵ دلار برای دو پرواز چارتر در ماه اکتبر خودداری کرده است.

در ماه نوامبر، ایلان ماسک اعلام کرد که ورشکستگی برای این غول رسانه های اجتماعی در صورتی که شروع به تولید پول نقد بیشتر نکند، یک احتمال است.

گفته می شود که این اظهارات در اولین سخنرانی ماسک خطاب به کارمندان توییتر صورت گرفته است.

این میلیاردر معروف به منظور کاهش هزینه‌های توییتر نیمی از کارکنان خود را اخراج کرد و اکثر مدیران ارشد را کنار گذاشت و به کارمندان باقی‌مانده دستور داد از خانه کار نکنند.

در مجموع، گزارش شده است که سه چهارم از کارمندان این شرکت به دلیل مرخصی اجباری، اخراج یا استعفا این شرکت را ترک کرده اند.

این در حالی است که توییتر قصد دارد در اواسط ماه ژانویه مبلمان اداری و تجهیزات گران قیمت آبدارخانه‌های خود را به حراج بگذارد.

 


 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.