شمسایی استعفا داد/با تاج و همکارانش تفاوت دیدگاه دارم

سرمربی مستعفی تیم ملی فوتسال گفت: تاج و همکارانش برای من خیلی عزیز هستند، ولی با آنها تفاوت دیدگاه دارم.

کد خبر : 141372
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهریور 1401 - 13:25

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، وحید شمسایی پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال گفت: مهدی تاج روی صندلی ریاست فدراسیون نشست. به او، قنبرزاده و نبی تبریک می‌گویم. امیدوارم صادقانه به فوتبال خدمت کنند و در آینده موفق باشند و به رشته‌های دیگر هم نگاه ویژه داشته باشند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی اطلاع پیدا کرد مجمع برگزار می‌شود، گفت: من ساعت ۳:۳۰ صبح متوجه شدم. تلویزیون را نگاه می‌کردم و پس از آن اطلاعیه آمد و بعد یکی از خبرگزاری‌ها خبری زد که مجمع برگزار می‌شود. بعد اس ام اس آمد و دوباره یادآوری کردند. وقتی بخواهند که رأی بدهیم ما را پیدا می‌کنند.

سرمربی مستعفی تیم ملی فوتسال افزود: من فکر می‌کنم کشور ما اینقدر صلابت دارد که این نوع رفتار با کسانی که رأی می‌دهند را من دوست ندارم. من با این فضا حال نمی‌کنم و امروز هم جلوی دوستان عزیز برای تیم ملی فوتسال در آینده آرزوی موفقیت می‌کنم. آقای تاج خیلی برای من ارزشمند است. من چون اتفاقات گذشته فوتسال را با چشم دیدم و دوست دارم آن عزت حفظ شود، می‌روم. من آدمی نیستم که به رشته‌ام که سوم دنیا بوده و یک نسل را تغییر داده است، بی‌اعتمادی شود. ان‌شاءالله یک نفر دیگر بیاید قوی‌تر کار را انجام دهد.

شمسایی در واکنش به اینکه پیش از این همیشه نشان داده انسان جنگنده‌ای است جدایی الان او از تیم ملی فوتسال مغایر با روحیه‌اش است، تصریح کرد: تاج و همکارانش خیلی برای من عزیز هستند، ولی با آنها تفاوت دیدگاه دارم. تیم ملی فوتسال به مقام سوم دنیا رسید و چهار سال بعد پاداش آن داده شد! تاج در فوتسال آسیا هم سمت دارد. مسابقات بانوان فوتسال و باشگاه‌های آسیا لغو شد و هیچ اتفاقی نیفتاد. من دوست دارم به این رشته نگاه ویژه‌ای شود. آنها مدیران لایقی هستند و از الان به‌عنوان یک هوادار فدراسیون فوتبال هستم و برای آنها دعا می‌کنم. من از فردا دیگر در تیم ملی فوتسال نیستم.

وی در پاسخ به این سؤال که جدایی او از تیم ملی فوتسال به این رشته ضربه نمی‌زند، گفت: فوتسال ایران اینقدر بزرگ است که جایگاه ویژه‌ای دارد و برای کادر جدید آرزوی موفقیت می‌کنم.


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.