شفر: باید مقابل ذوب آهن با فکر بازی کنیم

«وینفرد شفر» سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در مسابقه مقابل ذوب آهن باید با فکر بازی کنیم.

کد خبر : 75169
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 - 9:14

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”، شفر امروز (دوشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پیش از همه قهرمانی تیم فوتسال زنان ایران را در آسیا تبریک می گویم. پیش از این نیز گفته بودم فوتبال می تواند تعریفی از همه کشورها باشد.
وی گفت: در آخرین دیدار فصل به میدان می رویم. حدود هشت ماه است که در استقلال فعالیت می کنم و دیدار پیش رو خیلی مهم است که باید حتما باید پیروز باشیم.
سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: آنچه مهم است و هیات مدیره باشگاه هم به آن تاکید دارد، پیروزی در این دیدار است. در ۳۱ بازی که انجام داده ایم میانگین گلزنی ۲.۱۶ را ثبت کرده ایم. همه بازیکنانم را می شناسم و همه آنها می خواهند در دیدار فردا پیروز شوند و می دانم که هواردان زیادی از ما در دیدار فردا حمایت خواهند کرد.
شفر گفت: هنوز وضعیت بعضی از بازیکنان ما مانند امید ابراهیمی برای دیدار فردا مشخص نیست، اما آنچه که مسلم است باید با فکر، بازی کنیم و پس از موفقیت به استراحت برویم. البته به قدرت تیم و انگیزه ها برای دیدار فردا ایمان دارم.
دیدار برگشت دو تیم فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان فردا (سه شنبه) از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
دیدار رفت این دو تیم در هفته گذشته با گل دقیقه ۹۲ تیم اصفهانی از روی نقطه پنالتی به سود ذوب آهن پایان یافت. «امید ابراهیمی» و «داریوش شجاعیان» بازیکنان ملی پوش استقلال در این دیدار مصدوم شدند. شجاعیان به علت مصدومیت شدید تا شش ماه قادر به همراهی استقلال نخواهد بود.

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.