شش کشته در برخورد دو هواپیما در تگزاس

بر اثر برخورد دو هواپیما به یکدیگر در جریان نمایشگاه هوایی جنگ جهانی دوم در آمریکا، حداقل شش نفر جان خود را از دست دادند.

کد خبر : 156443
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آبان 1401 - 5:59

 

شش کشته در برخورد دو هواپیما در تگزاس+ فیلم

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری فارس، رسانه‌های آمریکایی بامداد یکشنبه از برخورد هولناک و مرگبار دو هواپیما در شهر دالاس واقع در ایالت تگزاس خبر دادند.

تصاویر منتشرشده از این حادثه نشان می‌دهد که یک فروند هواپیمای کوچک «بِل پی-۶۳» به دلایل نامعلوم به سمت یک فروند بمب‌افکن غول‌پیکر «بی-۱۷» حرکت کرده و به آن برخورد می‌کند.

به نوشته روزنامه «گاردین»، این حادثه که در جریان نمایشگاه هوایی با موضوع تجهیزات جنگ جهانی دوم رخ داد، باعث وقوع آتش‌سوزی و انفجار در فضای سبز این نمایشگاه و بلندشدن ستون گسترده دود سیاه به آسمان شد.

با اینکه مسئولان برگزاری این نمایشگاه هنوز شمار دقیق قربانیان این حادثه را اعلام نکرده‌اند اما یکی از تولیدکنندگان شبکه «ای‌بی‌سی نیوز» به نقل از منابع محلی می‌گوید حداقل ۶ نفر که تمام سرنشینان دو هواپیما هستند، جان باخته‌اند.

پیش از این نیز برخورد دو هواپیمای کوچک در آسمان  نزدیک  شهر «دنور» پرجمعیت‌ترین شهر ایالت «کلرادو» در آمریکا به مرگ سه نفر منجر شده بود.

 


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.