ششمین روز حمله روسیه به اوکراین/ کاروان ۶۴ کیلومتری نظامیان روسی در راه کی‌یف

براساس گزارش‌ها، تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهند که یک کاروان نظامی روسیه در شمال پایتخت اوکراین به طول ۶۴ کیلومتر دیده می‌شود که بسیار طولانی‌تر از صف ۲۷ کیلومتری است که پیشتر گزارش شده بود.

کد خبر : 137185
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1400 - 10:19

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که کاروانی از نظامیان روسیه به طول تقریبا ۶۵ کیلومتر به سوی کی‌یف می‌رود.

ششمین روز حمله روسیه به اوکراین/کاروان نظامی ۶۴ کیلومتری مسکو در راه کی‌یف

یک شرکت خصوصی آمریکا موسوم به “فناوری‌های ماکسار” که تحولات اوکراین را با تصاویر ماهواره‌ای رصد می‌کند، با اعلام پیشروی این کاروان نظامی روسیه به سمت کی‌یف، همچنین از استقرار نیروهای زمینی و یگان‌های بالگرد تهاجمی بیشتر در جنوب بلاروس که کمتر از ۳۲ کیلومتر با شمال مرز اوکراین فاصله دارد، خبر داد.

ششمین روز حمله روسیه به اوکراین/کاروان نظامی ۶۴ کیلومتری مسکو در راه کی‌یف

به گفته وزارت کشور اوکراین پیشتر در روز دوشنبه ده‌ها غیرنظامی در حملات موشکی روسیه به خارکیف، دومین شهر بزرگ اوکراین، کشته شدند. در این روز همچنین هیات نمایندگان اوکراین و روسیه در نشستی در بلاروس شرکت کردند تا شاید بتوانند به جنگ پایان دهند.

با این حال تازه‌ترین اخبار از پایان بی‌نتیجه مذاکرات حکایت دارد و طرفین برای رایزنی به کشورهایشان بازگشته‌اند و درگیری‌ها در اوکراین همچنان ادامه دارد. سازمان ملل می‌گوید بیش از نیم میلیون پناهنده از اوکراین به کشورهای همسایه رفته‌اند.

 


 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.