شرکت یاماها یک بار دیگر پا را از دنیای موتورسیکلت‌ها فراتر گذاشت

شرکت یاماها یک بار دیگر پا را از دنیای موتورسیکلت‌ها فراتر گذاشته و با طراحی شاسی‌بلند مفهومی Cross Hub خواسته داشته‌های خود را به رخ رقبا بکشد.

کد خبر : 40301
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آبان 1396 - 7:04

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”   ، شرکت یاماها یک بار دیگر پا را از دنیای موتورسیکلت‌ها فراتر گذاشته و با طراحی شاسی‌بلند مفهومی Cross Hub که ترکیبی از یک اس‌یو‌وی و پیکاپ است، خواسته داشته‌های خود را به رخ رقبا بکشد.

مانند دیگر خودروی یاماها که برای نمایشگاه توکیو آماده شده بود و چندی پیش به آن پرداختیم، از Cross Hub اطلاعات فنی منتشر شده‌ای در دست نیست و به نظر می‌رسد که این شرکت فعلا قصد دارد با طراحی خود بازار سنجی کند. تصاویر این خودرو نشان می‌دهد که یاماها سعی داشته خودرو و موتورسیکلت را با یکدیگر آشتی دهد و به همین منظور دو موتور کراس را در محفظه بار خودرو قرار داده است.

نمایشگاه خودروی توکیو از روز ۲۵ اکتبر آغاز بکار کرده، اما از روز بیست و هفتم درهای آن به روی عموم باز خواهد شد و تا ۵ نوامبر پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

 

 

پایگاه خبر ججین پایگاه خبر ججین پایگاه خبر ججین پایگاه خبر ججین پایگاه خبر ججین پایگاه خبر ججین پایگاه خبر ججین پایگاه خبر ججین

 


 

telegram.me/jajinnews

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.