شروع رویایی پارس جنوبی/ شکست خانگی گسترش تبریز

تیم فوتبال پارس جنوبی جم، هفدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های ایران را با برتری مقتدرانه چهار بر یک در زمین گسترش فولاد تبریز آغاز کرد.

کد خبر : 23037
تاریخ انتشار : جمعه 6 مرداد 1396 - 18:43

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایرنا، در ادامه هفته نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، تیم گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان تیم تازه لیگ برتری شده پارس جنوبی بود که این بازی تماشایی با پیروزی چهار بر یک شاگردان «مهدی تارتار» در پارس جنوبی به اتمام رسید.

 

پایگاه خبر ججین

«محمدحسین ترابیان» از داوران جوان قضاوت این دیدار را برعهده داشت که در همان ۲۵ دقیقه ابتدایی، سه پنالتی اعلام کرد.
در دقیقه نهم «رضا خالقی فر» هافبک کهنه کار گسترش تبریز نخسین گل این دیدار را برای میزبان به ثمر رساند.
پنج دقیقه پس از آن، پارس جنوبی صاحب پنالتی شد که ضربه «آلویس نانگ» کامرونی را «فرناندو دخسوس» به زیبایی مهار کرد.
داور این مسابقه که در گرفتن خطای داخل محوطه جریمه بسیار حساس نشان می داد در دقیقه ۲۵ بار دیگر برای پارس جنوبی اعلام پنالتی کرد که «فرشاد محمدی» کار را به تساوی یک بر یک کشاند.
در دقیقه ۴۴ توپ ارسالی روی دروازه میزبان را «آلویس نانگ» با شوتی سرضرب به گل دوم پارس جنوبی تبدیل کرد تا نیمه نخست با برتری میهمان به اتمام برسد.
در دقیقه ۵۹ «کاخاشویلی» هافبک گرجستانی گسترش با کارت قرمز از زمین اخراج شد تا کار تیم تحت هدایت «لوکا بوناچیچ» سخت تر شود.
در دقیقه ۶۵ «آلوس نانگ» دومین گل خود و سومین گل پارس جنوبی را به ثمر رساند و سه دقیقه پس از آن نوبت به «علی دشتی» رسید تا چهارمین گل میهمان را به ثمر برساند.
در نهایت این دیدار با برتری طوفانی چهار بر یک پارس جنوبی به اتمام رسید تا شاگردان «مهدی تارتار» صدرنشین هفته نخست لیگ برتر باشند.
* ترکیب گسترش فولاد:
فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی(میثم جودکی)، دراگان زارکوویچ، امین حاج محمدی، احمدرضا زنده روح(علی چراغعلی)، کاخاشویلی، رضا خالقی فر، علیرضا ارجمندیان، علیرضا نقی زاده، میلاد فخرالدینی(مسیح زاهدی) و مسعود ابراهیم زاده.
* ترکیب پارس جنوبی:
محسن فروزان، مجتبی لطفی، ایمان سلیمی، علی دشتی(حسین پورامینی)، ابراهیم صالحی، مهدی زبیدی(امید سینگ)، میثم تیموری، میثم نقی زاده، فرشاد سالاروند، آلویس نانگ(احسان تاییدی) و فرشاد محمدی مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.