شب رویایی تیم فوتبال پاری سن ژرمن با ۶تایی کردن بوردو

تیم فوتبال پاری سن ژرمن در چارچوب هفته هشتم لیگ این کشور موسوم به لوشامپیونا در مصاف بیرون ازخانه با بوردو به برتری ۶ بر دو رسید تا همچنان به صدرنشینی خود ادامه دهد.

کد خبر : 35600
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1396 - 17:56

 

به گزارش پایگاه خبری”ججین” به نقل از خبرگزاری ایرنا، تیم فوتبال پاری سن ژرمن از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز شنبه در ورزشگاه اختصاصی بوردو مهمان این تیم بود و با گل های «نیمار» در دقایق ۵ و ۳۹، « ادینسون کاوانی» دقیقه ۱۲، «توماس میونیر» دقیقه ۲۱، «ژولین دراکسلر» دقیقه ۴۵و «کیلیان ام باپه» دقیقه ۵۸ به برتری رسید. دو گل تیم بوردو را نیز «یونس سانخار» دقیقه ۳۱ و «مالکوم» در دقیقه ۸۹ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.
تیم پاری سن ژرمن که در این دیدار از مهاجم برزیلی ۲۵ ساله خود نیمار سود می برد در بیشتر دقایق حملات زیادی را بر روی دروازه بوردو ترتیب داد تا در نهایت پیروزی پرگلی را رقم بزند.

 

پایگاه خبر ججین

نیمار در فصل جدید فوتبال باشگاهی فرانسه با مبلغ ۵۲۸ میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست تا گرانترین انتقال تاریخ فوتبال را به خود اختصاص دهد.
باتوجه به تساوی موناکو مهمترین تعقیب کننده تیم پاری سن ژرمن در دیدار روز گذشته – جمعه – مقابل مون پلیه، پاری سن ژرمن با ۲۲ امتیاز همچنان در صدر جدول رده بندی باقی ماند تا فاصله اش از رقیب خود به سه امتیاز برسد.
در ادامه رقابت های هفته هشتم لوشامپیونا پنج دیدار دیگر از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه امشب به صورت همزمان برگزار می شود و سه دیدار باقی مانده نیز فردا یکشنبه پیگیری خواهد شد.

 


 

telegram.me/jajinnews

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.