سیمئونه معدن طلا دارد

بازیکنان ذخیره اتلتیکومادرید با گل‌های خود در نتایج بازی‌ها تعیین کننده بودند.

کد خبر : 118132
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 تیر 1399 - 14:44

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایسنا، پنج تعویض به نفع اتلتیکومادرید شده است. در قانون جدید دو بازیکن می‌توان بیشتر تعویض کرد که به یک منبع جادویی برای دیگو پابلو سیمئونه تبدیل شده است. روخی بلانکو در سه بازی که پس از توقف فوتبال برگزار شد از ۱۵ تعویض ممکن ۱۴ تعویض را استفاده کرد. چهار گل از هشت گلی که به ثمر رسیدند توسط بازیکنان نیکمت نشین بودند.

آخرینش به گل ویتولو بر می‌گردد که پیروزی را برابر وایادولید به ارمغان آورد. بازی پیچیده شده بود که سیمئونه تصمیم گرفت از بازیکنان ذخیره اش برای به گل رسیدن بهره ببرد. کوکه، یانیک کاراسکو، آنخل کورئا و دیگو کاستا به میدان رفتند. زمانی که ویتولو به جای مارکوس یورنته به میدان رفت ۱۸ دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود. او به کمتر از ۱۰ دقیقه نیاز داشت تا با یک ضربه سر تک گل بازی را به ثمر برساند. این گل برای رساندن اتلتیکو به رتبه سوم حیاتی بود.

به ثمر رساندن یک گل کلیدی توسط بازیکن ذخیره برای روخی بلانکو اتفاق جدیدی نیست. مهاجم اسپانیایی در هفته دوم مقابل لگانس گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند. او در دقیقه ۶۰ وارد زمین شده بود. در بازی بعد اتلتیکو تا پایان نیمه نخست ۲ بر یک عقب بود که با حضور ویتولو در میدان و گلزنی اش این دیدار ۲ بر ۲ شد. سپس توماس گل سوم تیم مادریدی را به عنوان بازیکن ذخیره وارد دروازه ایبار کرد. در هفته یازدهم آلوارو موراتا توانست اتلتیکو را پیش بیندازد اما لوکاس پرس بازی را مساوی کرد تا امتیازها بین دو تیم آلاوس و روخی بلانکو تقسیم شود.

در هفته هجدهم آنخل کورئا در ورزشگاه بنیتو ویامارین (رئال بتیس) وارد زمین شد و بالافاصله گلزنی کرد. سپس با موراتا همکاری کرد تا پیروی تیمش تثبیت شود. در لحظات پایانی بارترا دروازه اتلتیکو را باز کرد که تاثیری در پیروزی شاگردان سیمئونه نداشت. هفته بیست و پنجم لالیگا با بازگشت ژائو فلیکس به میادین همراه شد. مهاجم جوان پرتغالی در پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل ویارئال گلزنی کرد. این در حالی است که هرگز مانند هفته گذشته نیمکت نشینان اتلتیکو تاثیرگذار نبودند. آنها برابر اوساسونا سه گل به ثمر رساندند. یورنته، موراتا و کاراسکو گلزنی کردند. یورنته در دو گل دیگر هم نقش داشت.

نقش کلیدی ذخیره‌ها در لیگ قهرمانان اروپا

در مجموع از ۳۸ گلی که اتلتیکو در لالیگا به ثمر رسانده است ۱۰ گل را بازیکنان ذخیره وارد دروازه حریفان کردند (یعنی ۲۶.۳ درصد). آنها در لیگ قهرمانان هم تاثیرگذار بودند. در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل لیورپول یورنته دبل کرد و موراتا هم گلزنی کرد تا پیروزی ۳ بر ۲ برای قرمز و سفیدپوشان ثبت شود. در مرحله گروهی، اررا گل مساوی را برابر یوونتوس به ثمر رساند تا بازی مساوی شود. همچنین موراتا گل پیروزی را برابر لورکوزن به ثمر رساند. در سوپرجام اسپانیا هم این موضوع دیده شد. کوکه تنها چند دقیقه پس از حضورش در میدان دروازه بارسلونا را باز کرد.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.