سید حسن نصر الله: در جنگ با محور مقاومت چیزی به نام اسرائیل باقی نخواهد ماند

دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد، در جنگ آتی دیگر خبری از مقرهای نظامی، پایگاه‌های هوایی، نیروگاه‌های برق، پالایشگاه های نفت و بنزین و آمونیاک و همچنین نیروگاه دیمونا نخواهد بود.

کد خبر : 802229
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مرداد 1402 - 21:04

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان در ابتدای سخنرانی به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی جنگ ۳۳ روزه مراتب تسلیت خود را به مناسبت شهادت شماری از مردم در انفجار پاکستان و اقدامات تروریستی بادیه سوریه و در شیراز ابراز داشت.

سید حسن نصر الله در ادامه گفت صحنه عظیمی که در چنین روزی در سال ۲۰۰۶ رقم خورد، بازگشت شجاعانه و سریع مردم بود که پیروزی نظامی را تثبیت کرد.

به گفته وی آمریکا تصمیم به بازگشت فعالیت‌های داعش در چند نقطه از منطقه را دارد.

دبیر کل حزب الله لبنان همچنین خاطر نشان کرد، از تمامی کسانی که در شکل‌گیری این حماسه ۳۳ روزه سهیم بودند تشکر و قدردانی می‌کنم، از مردم، مقاومت، نهادهای نظامی و امنیتی و بستر ملی و مردمی آن سپاسگذاریم.

او از حمایت و پشتیبانی ایران و سوریه و همبستگی تمامی جوامع در جهان عربی و اسلامی و تمامی کشورهایی که در کنار مقاومت در جنگ جولای قرار گرفتند تشکر و قدردانی کرد.

سید حسن نصر الله پیروزی جولای (جنگ ۳۳ روزه) را پیروزی الهی و تاریخی توصیف کرد و افزود، تمامی دست آوردهای سال‌های گذشته بدون پیروزی در جنگ جولای ۲۰۰۶ امکان تحقق نداشت.

به گفته دبیر کل حزب الله لبنان طی چند روز آینده کشتی حفاری به بلوک ۹ در آبهای منطقه‌ای جنوب خواهد رسید، لبنانی‌ها به میدان گازی قانا و غیر از آن دل بسته‌اند.

او در عین حال تضمین واقعی برای حفظ حقوق و ثروت نفتی لبنان را حفظ ساختار قدرت لبنان و در راس آنها مقاومت دانست.

سید حسن نصر الله تاکید کرد: آنچه که باعث شد تا دشمن به حقوق لبنان و منابع طبیعی است دست درازی نکند، قدرت لبنان بود.

دبیر کل حزب الله لبنان سپس به شرایط رژیم صهیونیستی پرداخته و گفت: هر کسی که پیگیر وضعیت اسرائیل باشد می‌بیند که از جنگ جولای ۲۰۰۶ تا به امروز این رژیم روند افولی را در پیش گرفته است.

وی تاکید کرد: مقاومت جبهه داخلی رژیم صهیونیستی را به بخشی از جنگ تبدیل کرد، در حالی که تا قبل از جنگ ۲۰۰۶ این جبهه کلا از جنگ به دور بود.

سید حسن نصر الله با اشاره به مانورهای انجام گرفته توسط رژیم صهیونیستی گفت: از سال ۲۰۰۶ تا به امروز دشمن صهیونیستی رزمایش‌های متعددی را برای جبهه داخلی خود انجام داده است تا آن را به مرز آمادگی برساند، اما گزارش‌های موجود نشان می‌دهند که چنین امری تحقق پیدا نکرده است.

رهبر مقاومت لبنان تاکید کرد: مهم‌‌ترین مسئله در رابطه با جبهه داخلی (رژیم صهیونیستی) آن است که شهرک نشینان و مهاجران اشغالگر حاضر به فداکاری و تحمل تبعات نیستند.

وی افزود: ارتش اسرائیل امروز در بدترین شرایط خود نسبت به دورهای گذشته قرار دارد و از موضع تهاجمی به عنوان طرفی که ابتکار عمل را در اختیار دارد به موضع تدافعی پناه آورده است.

به گفته این رهبر مقاومت: محور مقاومت امروز ابتکار عمل را به شکل قابل توجهی در اختیار داشته و اسرائیل پشت دیوارها پنهان شده است.

وی خطاب به رهبران دشمن صهیونیست گفت: شما هم به عصر حجر باز خواهید گشت.

او تاکید کرد: دشمن می‌تواند حساب کند، مقاومت چند موشک دقیق برای از بین بردن زیرساخت‌های اسرائیل نیازمند است.

به گفته سید حسن نصر الله، توسعه درگیری به جنگ با محور مقاومت چیزی به نام اسرائیل باقی نخواهد گذاشت.

سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان در واکنش به تهدیدهای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که اعلام کرده بود لبنان را در جنگ آتی به عصر حجر باز می گردانیم، تاکید کرد، شاید بتوانید لبنان را به عصر حجر بازگردانید، اما اسرائیل هم به عصر حجر باز می گردد و دیگر خبری از مقرهای نظامی، پایگاه های هوایی، تلمبه خانه های آب، نیروگاه های برق، پالایشگاه های نفت و بنزین و آمونیاک و همچنین نیروگاه دیمونا نخواهد بود.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.